Witam znowu. Zamek kierowcy wymieniony na AQ jak polecał Sony i jak na razie znikneły wszystkie problemy z nim związane. Teraz chciałbym się wziąć za tylne drzwi i tu pytanie.
Na Vagu pojawiają się błędy:
01334 - Door Control Module: Rear Right (J398)
49-00 - No Communications
01333 - Door Control Module: Rear Left (J388)
49-00 - No Communications
Efekt jest taki, że przy wyłączonej stacyjce przyciskiem na drzwiach otwierają i zamykają się wszystkie drzwi. Jak odpalę samochód lub tylko włączę stacyjkę to przyciskiem na drzwiach mogę otwierać i zamykać już tylko drzwi przednie. Czy w tym wypadku wystarczy naprawić tylne zamki (przelutować) czy problem może być gdzie indziej? Gdy zamykam lub otwieram kluczykiem (nie z pilota) lub pilotem od alarmu to nie ma problemu.
Jeśli miałbym się brać za zamki z tyłu to czy rozbieranie drzwi mocno się różni od przednich? (szyby z tyłu na krobkę).
I drugi problem. W samochodzie oprócz alarmu (seat platinum chyba - brązowy pilot z trzema przyciskami) jest antynapad. Wydaje mi się, że przez ustawienia alarmu, po przekręceniu stacyjki zamykają się wszystkie drzwi, następnie po odpalaniu jeszcze się otwierają i zamykają ponownie (strasznie denerwujące). Pół biedy jakby się tylko raz zamykały i koniec. Da radę się tego jakoś pozbyć? Znalazłem gdzieś istrukcję do alarmu Seat Premium(czyli chyba podobny) i próbowałem wyłączyć to zamykanie (kombinacje przycisku serwisowego i stacyjki) i wszystko zawszze szło dobrze do momentu, w którym powinno pojawić się potwierdzenie zamiany ustawień - nic się wtedy nie działo.
Mam pytanie odnośnie Toledo II: Czy pilot sterujący centralnym zamkiem (standardowy - jajko) powinien także zamykać klapę bagażnika?
U mnie sytuacja wygląda następująco:
- jak kupiłem auto pilot centralnego nie działał - musiałem dokupić i zakodować
- z zamka klapy za pomocą kluczyka mogę zamknąć i otworzyć bagażnik zamykając przy okazji centralny i uzbrajając alarm
- z zamka drzwi kierowcy mogę zamknąć centralny i uzbroić alarm, ale klapa bagażnika pozostaje otwarta - przy pociągnięciu za klamkę włącza się alarm
- z pilota mogę zamknąć centralny i uzbroić alarm - klapa pozostaje otwarta.
Pytanie - czy to normalna sytuacja i klapę zamyka się ręcznie, czy też usterka?
Jeśli to pomoże to auto to Seat Toledo II, 1.9 TDI, ASV 110 KM, wersja Signo.
- przy zamkniętym (szczelina zamka poziomo) - po otwarciu z pilota klapa pozostaje zamknięta
- przy zamkniętym i przekręconym do pozycji pionowej (otwarcie centralnego z zamka klapy) klapa pozostaje zamknięta (po otwieraniu z pilota takoż)
- przy otwartym z kluczyka (klucz przekręcony max. w lewo - potem powraca do pionu) - klapa pozostaje otwarta - niezależnie od tego czy otwieram czy też zamykam z pilota.
Jest to na bank jakaś usterka. Obstawiam, że masz popękane kable w wiązce od klapy, albo skopany siłownik. Czy jak przekręcasz kluczyk w klapie to domyka Ci szyby?
Archarius, a jak otworzysz z pilota masz zamkniętą klapę a drzwi otwarte. Naciśnij ponownie otwieranie, jak wtedy otworzy klapę to znaczy masz tak w standardzie. W młodszych rocznikach tak było. Bo to zależało od ustawienia bębenka zamka w klapie czy jak będzie ustawione pionowo albo poziomo to jest jak wyżej opisałem.
Z instrukcji obsługi:
Otwieranie i zamykanie 2.31
Jeżeli szczelina jest ustawiona w pozycji pionowej zamek klapy bagażnika współpracuje z centralnym zamkiem, a jeżeli w pozycji poziomej przestaje współpracować z centralnym.
sprawdź kable w przelotce bo na bank są popękane( da się rozebrać bez niszczenia jej) a jak nie to to pozostaje siłownik.
Witam, Toledo II 2001r, ja mam troszke inną zagadkę, dzisiaj rano, niewiadomo skąd przestalo mi działać domykanie szyb (przekrecajac klucz w zamku kierowcy), zamykanie centralnego z zamka kierowcy (zamyka tylko mechanicznie drzwi kierowcy, ale jak otwieram to wszystkie drzwi), od środka gdy probuje zamknąć drzwi z guzika na panelu od szyb, zamykają się wszyskie a po 3s odskakuje rygiel drzwi pasażera. Zgłupiałem i nie wiem co robić.