Wymiana uszczelki pod głowicą i co jeszcze?

Wszystko o silnikach wysokoprężnych
s
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

Wymiana uszczelki pod głowicą i co jeszcze?

Post autor: szymekgd »

piotrek148 pisze:Co to oznacza?? Pierścienie??


Tez, albo wtrysk leje...

piotrek148 pisze:Aż bylem w szoku jak kiedyś to sprawdzałem.


A nie martwisz sie na zapas? :mrgreen:
Michal
Awatar użytkownika
piotrek148
Forumowicz
Posty: 263
Rejestracja: 28 mar 2011, 21:25
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 tdi AHF
Lokalizacja: Nowa Sól

Wymiana uszczelki pod głowicą i co jeszcze?

Post autor: piotrek148 »

szymekgd pisze:Aż bylem w szoku jak kiedyś to sprawdzałem.


Chodziło mi o pozytywne znaczenie tego słowa ;)

szymekgd pisze:A nie martwisz sie na zapas? :mrgreen:


no może czasami.... ale po prostu lubię jak w aucie wszystko jest tip top, chociaż zdaję sobie sprawę że w aucie mającym już swój wiek nie jest to w 100% możliwe
D
Domelek
Forumowicz
Posty: 233
Rejestracja: 26 lis 2010, 17:30

Wymiana uszczelki pod głowicą i co jeszcze?

Post autor: Domelek »

GRZANA, ja również wymieniałem i jeżdżę tak jak i przed,nawet wydaje mi się że Tolek jest bardziej zrywny niż wcześniej.
G
GRZANA
Forumowicz
Posty: 52
Rejestracja: 12 maja 2011, 19:35

Wymiana uszczelki pod głowicą i co jeszcze?

Post autor: GRZANA »

Koledzy jeśli robiliście wymianę uszczelki pod głowicą to czy wasz mechanior pokazywał wam lub wspominał że ta uszczelka jest uszkodzona :?:
uszczelka jest z metalu a w naszych traktorkach uszczelka walnięta to przypadek 1 na 1000
ja raczej stawiam na mikro pęknięcia ale głowicy
ja się jeszcze wstrzymam tylko niech ktoś mi powie czym można wypłukać dobrze układ chłodzenia chodzi mi o kamień bo oleju w płynie nie mam i wydechem też nie wylatuje a jak otwieram zimny zbiorniczek to w układzie znajduje się podciśnienie więc jeśli była by jakaś nieszczelność to ciśnienie było by wyrównane z atmosferycznym
jeszcze poczekam z robotą tylko powiedzcie mi czy wypłukać układ chłodzenia :?:
GRZANA
s
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

Wymiana uszczelki pod głowicą i co jeszcze?

Post autor: szymekgd »

GRZANA pisze:w naszych traktorkach uszczelka walnięta to przypadek 1 na 1000


Zaraz sie okaze,ze prosciej jest 6 w totka trafic :mrgreen:

Jezeli to uszczelka to bedziesz widzial na niej i glowicy slad.
Michal
Awatar użytkownika
jakub_bb
Forumowicz
Posty: 1154
Rejestracja: 05 mar 2010, 23:47
Auto: Audi A4 B6
Model: 1.9 TDI AWX
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Wymiana uszczelki pod głowicą i co jeszcze?

Post autor: jakub_bb »

GRZANA, ja u siebie tez nigdzie nie widziałem objawów poza tym, że jak go przegoniłem to gubił płyn chłodniczy, nic nie kopcił, woda w zbiorniczku czysta. Jak robiłem uszczelkę to powiedziałem mechanikowi, że wszystko co zobaczy po drodze to do wymiany i niech nawet nie dzwoni. Zmienił dodatkowo popychacze bo były już na nich ślady zużycia.
Awatar użytkownika
Roxon40
Moderator
Posty: 4524
Rejestracja: 14 lis 2009, 22:37
Auto: Renault
Model: Laguna III 2.0 140KM PB
Lokalizacja: Zabrze

Wymiana uszczelki pod głowicą i co jeszcze?

Post autor: Roxon40 »

GRZANA pisze:ja raczej stawiam na mikro pęknięcia ale głowicy


Jeśli tak stawiasz, to wymień głowicę na nową

GRZANA pisze:uszczelka jest z metalu a w naszych traktorkach uszczelka walnięta to przypadek 1 na 1000


Skąd masz takie informacje??

GRZANA pisze:a jak otwieram zimny zbiorniczek to w układzie znajduje się podciśnienie więc jeśli była by jakaś nieszczelność to ciśnienie było by wyrównane z atmosferycznym


Nie wiec o co chodzi z tym wyrównaniem ale miałem pękniętą chłodnicę i tez jak otwierałem zimny zbiorniczek to znajdowało się podciśnienie.
....... Było 121,8 KM i 253,1 Nm .......
....... Było 137,1 KM i 303,2 Nm .......
....... Było 154,5 KM i 339,7 Nm .......
:diabelek: EcuProject :diabelek:
:one: Jest 140 KM i 195 Nm Pb :582:
s
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

Wymiana uszczelki pod głowicą i co jeszcze?

Post autor: szymekgd »

Roxon40 pisze:GRZANA napisał/a:
ja raczej stawiam na mikro pęknięcia ale głowicy


Jeśli tak stawiasz, to wymień głowicę na nową


Sa spece ktorzy, w zaleznosci od pekniecia, spawaja glowice i daja gwarancje.

jakub_bb pisze:ja u siebie tez nigdzie nie widziałem objawów poza tym, że jak go przegoniłem to gubił płyn chłodniczy, nic nie kopcił, woda w zbiorniczku czysta


Z tego co ja zrozumialem, to koledze chodzi o widoczne slady uszkodzen na uszczelce, w Twoim przypadku musial byc nadpalony w uszczelce kanal wodny...
Michal
Awatar użytkownika
jakub_bb
Forumowicz
Posty: 1154
Rejestracja: 05 mar 2010, 23:47
Auto: Audi A4 B6
Model: 1.9 TDI AWX
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Wymiana uszczelki pod głowicą i co jeszcze?

Post autor: jakub_bb »

szymekgd, a tego to już nie wiem :P chodzi mi tylko to, że nigdzie objawów nie było widać a woda gdzieś uciekała i była to wina uszczelki
s
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

Wymiana uszczelki pod głowicą i co jeszcze?

Post autor: szymekgd »

GRZANA, tu masz fanie opisany problem z uszczelkami http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.ph ... =uszczelka
Michal
ODPOWIEDZ