Jak zapłon był włączony to nieszymekgd pisze:Kierownicy nie blokowalo??
Kwestia przyzwyczajenia najbardziej do tego że hamować trzeba było mocniej ale jak już wyczułem to rozumiałem rajdowców którzy odłączają wspomaganieRoxon40 pisze:No to już jest Hardcore
ciężko 1Y nazwać współczesnym silnikiemDzieX pisze:W każym współczesnym silniku da efekty.
Kaskaderem nie jestem i po mokrym tego nie praktykowałem i ogólnie rzecz biorąc to tak robiłem tylko latemDzieX pisze: Luz to horror - chwila nieuwagi i poślizg gotowy,
jakub_bb pisze:Takich rzeczy to uczą nawet na prawo jazdy, że nie wolno jeździć na luzie.
szymekgd pisze:jakub_bb pisze:Takich rzeczy to uczą nawet na prawo jazdy, że nie wolno jeździć na luzie.
Przypadkiem nie ma zapisu o tym w prawie o ruchu drogowym?
piotrek148 pisze:Czy rzeczywiście jadąc na biegu z puszczony pedałem gazu paliwo nie jest podawane?
Bo słyszałem kontrargument mówiący ze w takiej sytuacji paliwo jest podawane jednak w mniejszej ilości niż na biegu jałowym i dlatego komputer pokazuje spalanie 00 bo jest oszukiwany.
migacz1981 pisze:DzieX napisał/a:
W każym współczesnym silniku da efekty.
ciężko 1Y nazwać współczesnym silnikiem
DzieX napisał/a:
Luz to horror - chwila nieuwagi i poślizg gotowy,
Kaskaderem nie jestem i po mokrym tego nie praktykowałem i ogólnie rzecz biorąc to tak robiłem tylko latem
DzieX pisze:Zatem wyjaśnij czym się ten 1Y różni od współczesnych silników? Od ładnych dziesięcioleci zasada działania silnika spalinowego niewiele się zmieniła. To co teraz robią to tylko kosmetyka.
Remiq to już nawet radia nie masz a jak masz to może nowy program ,Wtedy będziesz mieć 1Y po programie ja miałem takie AAz i 6 różnych programów w zależności od humoruremiq pisze: a u mnie w 1Y jedyne, co jest elektroniczne, to zegar...
Choćby tym że jest linka od gazu a nie potencjometr i w tym przypadku wszelkie teorie o tym że jak puścisz gaz to komputer odcina dopływ paliwa do silnika możesz między bajki włożyćDzieX pisze:Zatem wyjaśnij czym się ten 1Y różni od współczesnych silników?
DzieX pisze:czym się ten 1Y różni od współczesnych silników