Żeby nie zakładać niepotrzebnie tematu:
czy hamowanie biegami w 1,9D daje efekty w postaci mniejszego spalania, czy pluje wtedy dawkę minimalną x obroty i więcej pali, niż przy jeździe na luzie?
Nie zauważyłem w schemacie pompy zaworu hamowania silnikiem... TDI ma odcięcie.
Możemy wróżyć z fusów, ale najpierw musimy je POMACAĆ
piotrek148 pisze:Powiedzcie czy hamowanie biegami moze miec negatywny wpylw na silnik, sprzeglo lub skrzynie biegow?
Jeżeli to robisz umiejętnie to nie ale jeśli zrzucisz z 5 na 2 to już może mieć negatywny wpływ
....... Było 121,8 KM i 253,1 Nm .......
....... Było 137,1 KM i 303,2 Nm .......
....... Było 154,5 KM i 339,7 Nm .......
EcuProject Jest 140 KM i 195 Nm Pb
W 1Y lepiej jeździć na luzie.Zjeżdżanie z góry na biegu nie powoduje aż takiej różnicy w spalaniu jak jazda na luzie nawet AHU mniej pali a testowałem taka jazdę na AAZ.Kiedyś nawet jak był krucho z kasą to 3 miechy z góry nawet silnik wyłączałem
migacz1981 pisze:3 miechy z góry nawet silnik wyłączałem
No to już jest Hardcore
....... Było 121,8 KM i 253,1 Nm .......
....... Było 137,1 KM i 303,2 Nm .......
....... Było 154,5 KM i 339,7 Nm .......
EcuProject Jest 140 KM i 195 Nm Pb
Powiem więcej - nie wyobrażam sobie jazdy innej niż na biegu.. Luz to horror - chwila nieuwagi i poślizg gotowy, bo nie zdążę wrzucić tak szybko biegu.