damian1231795 pisze:A w 1M po wymianie amorów ustawia się zbieżność czy też nikt na 100% nie wie?
Tak ja wiem na 100% zakładałem u siebie glebę czyli wymieniałem sprężyny i amory i zbieżności nie ustawiałem i opon nie zdziera więc nie musisz tego robić.
Ostatnio zmieniony 24 kwie 2012, 13:28 przez Roxon40, łącznie zmieniany 1 raz.
....... Było 121,8 KM i 253,1 Nm .......
....... Było 137,1 KM i 303,2 Nm .......
....... Było 154,5 KM i 339,7 Nm .......
EcuProject Jest 140 KM i 195 Nm Pb
szymekgd pisze:damian1231795, zbieznosc ustawiasz jak ruszysz koncowki drazkow, przy wymianie amorkow w 1M, podobnie jak vwir uwazam, ze nie trzeba robic geometrii.
Ok. Jak wymienię amorki to się wszystko okaże ale lepiej by było tak jak ty mówisz bo zawsze to 5 dyszek w kieszeni.
Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej - szaleniec???
damian1231795, obejrzyj amorki i sa tam zwykle otwory pod sruby, 50 to taniocha, ale cena chyba za zbieznosc? Za geometrie drozej biora i chyba licza od punktu...
No właśnie i mi dziś diagnosta powiedział że ten zaznaczony element nr 3 mam do wymiany. Teraz pytanie czy to można jakoś wymienić bez rozbierania połowy zawieszenia ? Bo w sumie jak mam rozebrać cale zawieszenie to sobie wymienię wtedy cały wahacz.
Ewentualnie co trzeba rozebrać żeby to wymienić ??
....... Było 121,8 KM i 253,1 Nm .......
....... Było 137,1 KM i 303,2 Nm .......
....... Było 154,5 KM i 339,7 Nm .......
EcuProject Jest 140 KM i 195 Nm Pb