No coś nie wierzę w tego kila i Golf jeszcze pewnie w benzynie. Po mojemu to gość sobie pojechał żwawiej i chyba nie miał zamiaru się ścigać. No chyba że ty masz auto po programie o czym nie mówisz to inna sprawa.
....... Było 121,8 KM i 253,1 Nm .......
....... Było 137,1 KM i 303,2 Nm .......
....... Było 154,5 KM i 339,7 Nm .......
EcuProject Jest 140 KM i 195 Nm Pb
ja kiedyś się ścigałem kawałek pod dosyć mocną górkę z R32 i tak do jakiś 120 nie umiał mnie wyprzedzić a powyżej tej prędkości zaczął mnie powoli wyprzedzać, a ja odpuściłem.
Także kill pomimo, że ciężki do uwierzenia to trzeba by sobie zadać jedno podstawowe pytanie ile w tym golfie z tych fabrycznych KM zostało, bo znając życie takie auta lubią być dojechane
Jakby nie było niech ma golfiasz! Myślał, że nie ma na niego cwaniaka a tu taki rodzinny sedanik go położył
jakub_bb pisze:ja kiedyś się ścigałem kawałek pod dosyć mocną górkę z R32 i tak do jakiś 120 nie umiał mnie wyprzedzić a powyżej tej prędkości zaczął mnie powoli wyprzedzać, a ja odpuściłem. Także kill pomimo, że ciężki do uwierzenia to trzeba by sobie zadać jedno podstawowe pytanie ile w tym golfie z tych fabrycznych KM zostało, bo znając życie takie auta lubią być dojechane
Jakby nie było niech ma golfiasz! Myślał, że nie ma na niego cwaniaka a tu taki rodzinny sedanik go położył
Bo moment podobny a moc ma dużo wiekszą i na górkach to nie ma tak łatwo z Arl-em ale na płaskim to moc robi swoje i przeszedłby jak przecinak r32
Panowie. Masa i ilość osób, po 2 napędy i po 3 jakie macie kapcie ( 2 i 3 punkt sie tyczy oporów toczenia) jest dużo za że to sie udało.
Sam sie nie raz ścigam z różnymi samochodami i w różnych sytuacjach. Dziś sie przyssał mi do zderzaka rano ASTRĄ H w 3 drzwiowej budzie, nie wiem co miał tam pod machą ale tolek sie nie poddawał i nie oddał miejsca.
a i jeszcze jedno pamiętajcie że oznaczenie na gulfie 4 2.8 v6 to tylko cyferki bo pod machą dalej znajduje sie nieco poprawiona i znana nam jednostka VR6 która ganiała też w LEONACH 1M
Myrcek pisze:Ostatnio na odcinku około 30 km mierzyłem się a raczej on ze mną! golfem jak w temacie, który ma 204 KM! tak do 150 km/h to łeb w łeb ale powyżej to tylko wąchał spaliny, odstawiałem go na kilkaset metrów... niestety droga nie była przystosowana do dużych prędkości. . .
Kolego posiadam Leona z silnikiem 2.8V6 (czyli tzw. Vr6 24V) 204KM według danych fabrycznych (dokładnie u mnie siedzi silnik o oznaczeniu BDE, czyli nieco zmodyfikowany w stosunku do AUE – identyczne motory montowano w Golfie IV) i powiem Ci, że seryjny ARL bez chipa nie może nadgonić za Vr6 (sprawdzone).
Ale jak wgrasz wirusa to już inna bajka… aż sam byłem w szoku, że ARL+ tak może jechać. Z rolki udało mi się objechać Leona ARL+ zrobionego przez CompSport na 185KM i ponad 390Nm ale nie było jakiejś kolosalnej różnicy.
Szacun kolego! A jak wygląda spalanie w takim Leonie? Czy tak samo jak w golfie 3 VR6 czyli 10 na trasie i 15-16 w mieście ? Mówie o normalnej jeździe ?