DYNO DAY Fabryka-Mocy

Spoty podkarpackie
Awatar użytkownika
bartek
Forumowicz
Posty: 2115
Rejestracja: 04 lis 2008, 21:12
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI
Lokalizacja: Olsztyn

DYNO DAY Fabryka-Mocy

Post autor: bartek »

DanielFM pisze:Hahaha to napisz mi może
ilu masz chętnych
RB Auto - warsztat samochodowy
Olsztyn, Kołobrzeska 50
www.rbauto.eu
Zapraszamy
s
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

DYNO DAY Fabryka-Mocy

Post autor: szymekgd »

Szymek08 pisze:Z hamownią 1900zł (pomiar przed 200zł + 1500zł program + pomiar po 200zł) Żartuję oczywiście ;-)


Na jakims forum widzialem ceny z konca zeszlego roku i nie bylo tragedii.

DanielFM pisze:Hahaha to napisz mi może na jakiej hamowni? Jak ktoś woli pomiar na hamowni DynoProject za 100zł to nie mam pytań :-)


I dyskusja o tym tez byla, ciekawi mnie co sie zyskuje? Bardziej wiarygodny wynik, satysfakcje, ze shamowalem auto na najnowoczesniejszej w EU hamowni (db pamietam?) czy jeszcze cos innego?
Michal
Awatar użytkownika
DanielFM
Forumowicz
Posty: 14
Rejestracja: 07 sty 2012, 20:57

DYNO DAY Fabryka-Mocy

Post autor: DanielFM »

I dyskusja o tym tez byla, ciekawi mnie co sie zyskuje? Bardziej wiarygodny wynik, satysfakcje, ze shamowalem auto na najnowoczesniejszej w EU hamowni (db pamietam?) czy jeszcze cos innego?

Najnowocześniejszą hamownie w EU mamy w Lublinie, MAHA MSR500, w Rzeszowie działamy na MAHA LPS3000.
Maha to Maha jak to się mówi po prostu pokazuje najprawdziwszą prawdę i nie zamierzam rozwijać wypowiedzi, bo jest to temat rzeka :lol:

A chętnych na promocyjny pomiar nie brakuje ;-)
http://fabryka-mocy.com/
Chiptuning, Modyfikacje, Diagnostyka, Serwis, Hamownia Maha 4x4 Lublin, Rzeszów
Układy wydechowe Milltek, oleje MOTUL
Awatar użytkownika
bartekmk
Forumowicz
Posty: 1669
Rejestracja: 05 mar 2011, 20:55
Auto: Seat Toledo 1M
Model: ASV++
Lokalizacja: Katowice

DYNO DAY Fabryka-Mocy

Post autor: bartekmk »

nie wiem po co w ogole robic pomiar jesli sie nie robi modyfikacji..
Awatar użytkownika
marek_igor
Forumowicz
Posty: 2000
Rejestracja: 29 wrz 2011, 06:32
Auto: Alfa 166
Model: 2.4 jtd
Lokalizacja: Niepołomice

DYNO DAY Fabryka-Mocy

Post autor: marek_igor »

bartekmk pisze:nie wiem po co w ogole robic pomiar jesli sie nie robi modyfikacji..


żeby sprawdzić, czy zdrowa seria, albo czy poprzedni właściciel aby już nie dokonał modyfikacji żadnych
Awatar użytkownika
bartekmk
Forumowicz
Posty: 1669
Rejestracja: 05 mar 2011, 20:55
Auto: Seat Toledo 1M
Model: ASV++
Lokalizacja: Katowice

DYNO DAY Fabryka-Mocy

Post autor: bartekmk »

no i dalej to nie ma sensu. zeby sprawdzic czy zdrowa seria nie trzeba hamowni. tymbardziej do tego czy sa modyfikacje robione. koniec spamu, kto chce niech hamuje.
K
Kaspoll1988
Forumowicz
Posty: 1933
Rejestracja: 21 cze 2010, 16:52
Auto: Seat Leon 1P
Model: 2.0 TDI
Lokalizacja: Dobczyce

DYNO DAY Fabryka-Mocy

Post autor: Kaspoll1988 »

Ja z hamowałem mojego Tolka z czystej ciekawości bo nalatane ma już troszke. i winik był zaskakujący.

bartekmk, ty masz serie czy po programie??
Awatar użytkownika
Wyplosz
Forumowicz
Posty: 868
Rejestracja: 11 cze 2010, 12:01
Auto: TOLEDO 1M
Model: AGZ
Lokalizacja: Krosno / Rzeszów / Stalowa Wola

DYNO DAY Fabryka-Mocy

Post autor: Wyplosz »

Kaspoll1988, jest program zobacz na pierwszej stronie opisu auta
- Miałeś kiedyś marzenia ??
- Tak miałem zostać kierowcą rajdowym
- I co ?
- I zostałem piratem drogowym :D
ODPOWIEDZ