dialog1979 pisze:Ale co mam do niego znó iść żeby mi zmniejszył kąt czy samemu zrobić?!
Jedz, wez laptopa i mu pokaz, ja bym nie odpuscil cwaniakowi.
dialog1979 pisze:Moc ma ale odcina przy 120 km/h i potem jest zamuł.
A po zgaszeniu/odpaleniu moc wraca, czyli klasyczny notlauf, ja obstawiam zawalone kierownice turbiny, jezeli chcesz sprawdzic jego wersje to przeloz miejscami zaworki n75 i n18, z biala i czarna glowka, jak bedzie poprawa to zwracam mu honor, jezeli nie to chce Cie wywalic na jakies 200zl za wymiane n75. Ja robie sam logi dynam., ustawiam na postoju vaga i tylko klikam "log" kiedy chce zaczac logowac, jaki problem zlogowac kilka min przed wcisnieciem gazu na max i kilka min po odpuszczeniu? A laptop spokojnie na miejscu pasazera jedzie...Jezeli masz kanal i troche umiejetnosci to rozpinasz gruche od turbiny i na 100% widzisz czy kierownice stoja...
dialog1979 pisze:A jakie objawy uszczelki pod głowicą?!
Ciezki temat, jest dlugi watek o tym, auto kopci, masz wymieszany/ubywa olej, rope, plyn chlodniczy gdzies, czy tylko/az cisnienie w ukladzie jest duze? Skoro mechanik na podst. cisn. plynu stwierdzil, ze to uszczelka to zrob test na zawartosc CO2 w plynie.
Poczytaj to: http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto ... ?t=2087124