A z innej beczki: montował ktoś z Was sprężyny progresywne do seryjnych amorów w 1L? Głównie chodzi o tył, żeby tak nie siadał obciążony, a zostało nieco komfortu.
Możemy wróżyć z fusów, ale najpierw musimy je POMACAĆ
Wymieniłem sprężyny z przodu i auto mi siadło ( tylko 6 cm prześwitu ). Chyba kupiłem od benzyny. Na starych mam takie oznaczenie ( 1 kropka zielona i 2 srebrne ). Co to oznacza i jakie mam kupić żeby było oryginalnie? silnik AHF 110 km. Z kodu na wlepce wychodzi ze powinno być ozn. 2 kropki fiolet. i 1 żółta. 1GD - zawieszenie sportowe przód.
lenio, kropka zielona to diesel, a srebne to pewnie oznaczenie twardosci, wejdz tu: http://www.auto-parts.spb.ru/cat/au/au. ... Chb8KTmujs wybierz rok prod., nastepnie "Main Group 4 Front Axle, Differential, Steering" i zawieszenie wg. silnika, reszta, lacznie z "kropkami", jest w tabelce.
szymekgd, Dzięki.Takiego oznaczenia jak mam na starych to nie ma wogóle w tabelce . Oryginalnie powinny być 2 kropki fiolet. i 1 żółta. A po tym nr. 1J0 411 105 BG powinni coś znależć w sklepie ?
wpisz w tabelkę szukaj wg numeru 1J0 411 105 BG i Ci ładnie znajdzie,mam takie same sprężyny jak Ty 1GD/V16 jak wejdziesz w nr OE to Ci wyskoczą różni producenci i ich numery
igi84, Co do sprężyn to kupiłem (CS Germany 14.950.726 VW Bora +Leon+Toledo II , 98- front ) i w necie są różne opisy . Mają niby pasować do diesla. Ale auto siedzi i strasznie miękki przód.