Trzeba było ostro pojśc i nie odpuszczać Z tego co wiem bartek ma tez srebrne tdi na klapie i nie jeden sie zdziwił ze dostal baty od 90 a tam jednak troszke więcej
http://www.rbauto.eu
POLECAM
Było Toledo ALH 165/350NM
Było S1 -180/400 NM
Jest Toledo 2.3 AGZ 150
Passka 110 powinieneś objechać bez większych problemów, to jest na prawdę wielka szafa.
1L jest co prawda trochę lżejszy ale zostawiam ich spory kawałek za sobą.
A gdyby była to 90 to już wcale nie dałby rady a po drugie Ty v-max masz większy od tych 90
Może i macie racje,że trzeba było nie odpuszczać,ale pogoda była nie ciekawa. Ogólnie to i tak było nieźle,bo w końcu przegrywałem o dobrą długość auta,a na koniec byłem o pół samochodu przed nim.
Napis, napisem a tak naprawdę to jakbyście ruszyli w miarę na jakiś znak czy na światło zielone to wtedy możesz oceniać a tak to jest wróżenie z fusów bo skąd wiesz czy gość się chciał ścigać czy tylko dobrze ruszył a potem pojechał bo tak chciał??
Mogłem powiedzieć że kilowałem się z motorem on ciął ja za nim tyle że ja max 200 a on więcej ale na łukach go dopadałem bo on zwalniał i taki to kill i nie kill a w między to wmieszała się Corolla w dieslu ale nie wiem z jakim silnikiem bo początkowo w miarę się trzymał a potem został z tyłu bo chyba brakło mu już V-Max.
A takie kile z przypadku to nie zawsze można uznac z kile bo gość gwałtowniej ruszy ale potem już mu się nie chce jechać to różnie z tym bywa.
Ostatnio zmieniony 02 kwie 2012, 22:36 przez Roxon40, łącznie zmieniany 1 raz.
....... Było 121,8 KM i 253,1 Nm .......
....... Było 137,1 KM i 303,2 Nm .......
....... Było 154,5 KM i 339,7 Nm .......
EcuProject Jest 140 KM i 195 Nm Pb
O je sam tego rozszyfrować nie umiem. Kurde zmęczony chyba jestem idę to doprowadzić do jakiegoś ładu. Dzięki za uwagę
....... Było 121,8 KM i 253,1 Nm .......
....... Było 137,1 KM i 303,2 Nm .......
....... Było 154,5 KM i 339,7 Nm .......
EcuProject Jest 140 KM i 195 Nm Pb