Logi z VAGa i prośba o diagnozę

ODPOWIEDZ
s
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: szymekgd »

lucassiuss, na youtube widzialem filmiki z dziwnym dzwiekiem przy ´zrzucaniu´ biegu i diagnozowano kierownice,czesc osob potwierdzilo to rozkrecajac turbo.
d
dialog1979
Forumowicz
Posty: 116
Rejestracja: 12 lip 2011, 21:56
Auto: 1M
Model: 1.9 TDI 110KM
Lokalizacja: Legnica

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: dialog1979 »

szymekgd pisze:Wiekszosc logow jest nieprzemyslana i nic nie diagnozuje, po co 002, 005 i 008??
Log 003 do poprawki, logujesz ok 50s ( z tego co pamietam) i dodatkowo w BS, w 011 nie widac pracy geometrii (wg.mnie to bez sensu log) n75=const=19,9% wiec zapewne zle zrobiony poniewaz ecu zawsze bedzie sterowac zaworkiem, 007 zrobiony na rozgrzanym silniku, brakuje na zimnym i instrumentow, w 001 dawka paliwa nizsza od fabrycznej (3.2), 010 tez bez sensu, ale widac, ze map sensor sprawny, w 004 wartosci ok, brakuje b.waznego logu 000BS.

Dlaczego bez sensu?? Zrobiłem wszystkie po kolei. Ok 0003 do porpawki.Jak zrobić 000BS?
To które mam zrobić a które powtówrzyć. Proszę wyszczególnić mi które na rozgrzanym a które na zimnym?!
Dzięki.
s
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: szymekgd »

Select -> Engine-01 -> Meas. Blocks
Select -> Engine-01 -> Basic Settings
Select -> Instruments-017 -> Meas. Blocks

Logi stat.

Na zimnym: 007, i 003 z Instruments
Na rozgrzanym: 000BS, 001, 003 (50s), 003BS(50s), 004(50s), 004BS(50s), 007, 013
d
dialog1979
Forumowicz
Posty: 116
Rejestracja: 12 lip 2011, 21:56
Auto: 1M
Model: 1.9 TDI 110KM
Lokalizacja: Legnica

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: dialog1979 »

Ok, dziś spróbuję. Mam VAG COM 409-1
Awatar użytkownika
Sony
Administrator
Posty: 7094
Rejestracja: 20 sty 2009, 20:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV++
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Kontakt:

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: Sony »

lucassiuss pisze:ale już wtedy nie ma przeproś zaglądam do środka :621: :622:
Zaopatrz się w porządny młotek albo w dynamit :D :P

dialog1979, nie masz w pobliżu jakiegoś znajomego co by Cię przyuczył VAGowania ? Bo widzę, że na własnych błędach też Ci się ciężko nauczyć ;)
s
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: szymekgd »

Sony, bedzie dobrze :-D
Awatar użytkownika
lucassiuss
Forumowicz
Posty: 475
Rejestracja: 12 cze 2011, 13:17
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV
Lokalizacja: Smardzewice

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: lucassiuss »

szymekgd pisze:lucassiuss, na youtube widzialem filmiki z dziwnym dzwiekiem przy ´zrzucaniu´ biegu i diagnozowano kierownice,czesc osob potwierdzilo to rozkrecajac turbo.



ale u mnie teraz gwiżdże zaraz po opaleniu po przejechaniu paru km i jak się nagrzeje to nie ma gwizdu ale też podejrzewam że tylko tam może być przyczyna
s
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: szymekgd »

lucassiuss, sugerowalem sie tym co napisal Sony na poprzedniej stronie.
d
dialog1979
Forumowicz
Posty: 116
Rejestracja: 12 lip 2011, 21:56
Auto: 1M
Model: 1.9 TDI 110KM
Lokalizacja: Legnica

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: dialog1979 »

Na razie zrobiłem logi na zimnym. Jutro zrobię na rozgrzanym Co do BS nie mogę włączyć tej funkcji. Pojawia się taki komunikat ( załącznik).
Log (0 - 007)
Log (1 - 003)
s
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: szymekgd »

dialog1979, idziemy w dobrym kierunku, ale log mial byc na zimnym silniku, czyli po nocy, przed odpaleniem, u Ciebie temp. w dolocie jest nizsza niz otoczenia, silnik juz chodzi i temp. plynu rosnie, wiec log jest niewiarygodny ;) Przekrecasz tylko zaplon, wylaczasz odbiorniki pradu (swiatla, radio itp.) i logujesz,na rozgrzanym silnik musi miec temp. pod 90st., inaczej te logi nie maja sensu.
Wg. powyzszych, blednych (?) logow istnieje duze prawdopodobienstwo, ze masz czujnik temp.plynu do wymiany, zakladajac, ze temp. paliwa jest zblizona do G62 (coolant temp) w 007, to odczyt G2 w 003 za bardzo sie od ich rozni.

Co do BS, wejdz w meas.block, zaznacz interesujacy Cie log i wtedy przelacz na BS.
ODPOWIEDZ