Witam!
Potrzebuję w miarę pilnie porady odnośnie skrzyni, mam teoretycznie skrzynię DGT, tak jest na wlepce w bagażniku bo na skrzyni oznaczenia się chyba wytarły. Muszę ją wymienić bo różnicowy zaczął hałasować na wstecznym. Mógłbym za dosłownie grosze wziąć skrzynię APW, prawdopodobnie z Tolka 1.6 75km, tylko czy ona bardzo się różni w przełożeniach od DGT? Jutro będę miał w rękach jeszcze skrzynię od Tolka 1.8 ale chyba też jest problem z odczytaniem symbolu jak u mnie. Ewentualnie jaka inna podejdzie? Mogłaby być krótsza byle dłuższa nie była bo z maksymalnej prędkości się i tak nie korzysta.
Pozdrawiam i czekam na rady
skrzynie od 1,6 71-75KM są dość krótkie, ale powinny pasować. Jedyna różnica to sprzęgło, które ma 190mm, a Twoje jest większe i nie wiem, czy ma taki sam wieloklin.
jarek_1981 pisze:Mogłaby być krótsza byle dłuższa nie była bo z maksymalnej prędkości się i tak nie korzysta.
jeśli przy 120km/h silnik wykręciłby 2200obr/min, albo 3000obr./min, jak teraz, to wolałbym dłuższą. Ekonomiczniejsza na trasie. Krótsza lepsza na miasto, bo potrzeba mniej momentu obrotowego z silnika, żeby rozbujać budę spod świateł.
Możemy wróżyć z fusów, ale najpierw musimy je POMACAĆ
Witam.
Zdołałem się uporać z turbiną i znów jakieś problemy.
Jak auto jest na chodzie i mam gałkę na luzie, wciskam sprzęgło i wrzucam wsteczny szybko to słychać zgrzyt aż cała buda się trzęsie (jak wrzucam delikatnie pomału to jest dobrze) i następnie jak mam na luzie i wrzucam obojętnie jaki bieg wcześniej np 2,3 (cały czas trzymają sprzęgło wciśnięte) i następnie wsteczny to wchodzi jak w masło.
Co znów wysiada w tych czarach ?
''Nie jeździj szybciej niż twój anioł stróż potrafi latać.''
"Kiedy wydaje Ci się, że jesteś bardzo dobrym kierowcą, który wie już wszystko o jeździe i drogach, sprzedaj jak najszybciej swój pojazd i nigdy więcej nie siadaj za kierownicą. Cmentarze są pełne grobów bardzo dobrych kierowców".
CYRULIK pisze:Moze linki od wybieraka trzeba wyregulować
lucassiuss pisze:albo po prostu wrzucaj powoli możesz też sprawdzić poziom oleju w skrzyni może lewarek nie ma prawidłowego smarowania bo jest mało
Kuri22 pisze:a mnie sie wydaje że to poduszka skrzyni ...
A ja wiem że w każdym aucie ze skrzynią manualną tylny bieg nie ma synchronizacji i jeżeli będziesz chciał szybko włączyć wsteczny to zawsze będzie zgrzyt ot taka prawidłowość także nie szukaj dziury w całym bo tak ma być
Ostatnio zmieniony 19 kwie 2012, 21:37 przez migacz1981, łącznie zmieniany 1 raz.