Logi z VAGa i prośba o diagnozę

ODPOWIEDZ
B
Bambusek
Forumowicz
Posty: 53
Rejestracja: 15 lut 2012, 11:33

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: Bambusek »

A jak mozna sprawdzic przeplywke?! Nieszczelnosci raczej nie ma bo wszystko bylo sprawdzane :)
s
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: szymekgd »

Log 003 z 011 i 008 z 010, ale tak jak napisalem, szukaj nieszczelnosci.
d
dialog1979
Forumowicz
Posty: 116
Rejestracja: 12 lip 2011, 21:56
Auto: 1M
Model: 1.9 TDI 110KM
Lokalizacja: Legnica

Moje logi - w końcu. Prośba o pomoc

Post autor: dialog1979 »

s
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: szymekgd »

Wiekszosc logow jest nieprzemyslana i nic nie diagnozuje, po co 002, 005 i 008??
Log 003 do poprawki, logujesz ok 50s ( z tego co pamietam) i dodatkowo w BS, w 011 nie widac pracy geometrii (wg.mnie to bez sensu log) n75=const=19,9% wiec zapewne zle zrobiony poniewaz ecu zawsze bedzie sterowac zaworkiem, 007 zrobiony na rozgrzanym silniku, brakuje na zimnym i instrumentow, w 001 dawka paliwa nizsza od fabrycznej (3.2), 010 tez bez sensu, ale widac, ze map sensor sprawny, w 004 wartosci ok, brakuje b.waznego logu 000BS.
Awatar użytkownika
Sony
Administrator
Posty: 7094
Rejestracja: 20 sty 2009, 20:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV++
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Kontakt:

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: Sony »

Poproszę o zerknięcie czy wsio OKi :)

Kolega lucassiuss ma poprawioną gruchę przez speca, logi dynamiczne robione na 3 biegu:

Grupa: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/lukaszsonta_78017.html
Grupa: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/lukaszsonta_78016.html
Grupa: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/lukaszsonta_78015.html
s
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: szymekgd »

Sony, jezeli ustalo tez "wycie" to wszystko ladnie wyglada ;)
Awatar użytkownika
Sony
Administrator
Posty: 7094
Rejestracja: 20 sty 2009, 20:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV++
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Kontakt:

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: Sony »

szymekgd, mi też się logi spodobały, ale ten cholerny świst jest nadal... Przyjechać ma do Łukasza fachowiec od turbin i na miejscu obadać dlaczego tak świszczy :P W sumie jak redukuje się bieg to odgłos turbiny się pojawia taki jak w NFS w autach z kompresorem :D
B
Bambusek
Forumowicz
Posty: 53
Rejestracja: 15 lut 2012, 11:33

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: Bambusek »

szymekgd pisze:Log 003 z 011 i 008 z 010, ale tak jak napisalem, szukaj nieszczelnosci.

Dzisiaj przestawilem kat wtrysku i jest 57-60 :) Dzwiek jest w ogole inny i ciszej w srodku ;) Co do sprawdzania samochodu to powiem tak - kolega ma fast boxa i sprawdzal cos na podobe hamowni na wykresie i pokazalo ze do 2300 rpm idzie bardzo dobrze a od 2300rpm jest wysoki spadek mocy i nie wie czym jest to spowodowane. Jutro bedzie zamowiona przeplywka nowa bosha na podmianke i wtedy zobaczymy czy to rzeczywiscie to. Dodam ze caly dolot zostal sprawdzony i nie wykryto nieszczelnosci :)
s
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: szymekgd »

Sony, a moze ma zawor upustowy cisnienia i pojawia sie charakterystyczny blow off ;)

ps a bardziej powaznie to pewnie kierownice w turbinie sie przycinaja...
Awatar użytkownika
lucassiuss
Forumowicz
Posty: 475
Rejestracja: 12 cze 2011, 13:17
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV
Lokalizacja: Smardzewice

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: lucassiuss »

no to dobrze że sterowanie się poprawiło jeżeli spec w tym tygodniu nie zajedzie to wyciągam znowu turbo ale już wtedy nie ma przeproś zaglądam do środka :621: :622:
ODPOWIEDZ