Woda się wrze na postoju (wiatrak kreci ale mam na guziczek bo czujnik padł) rury są gorące a chłodnica letnia, układ odpowietrzony, termostat puścił a powrót (mały wężyk) oddaje płyn do zbiorniczka i tak wkoło wojtuś, świeży płyn! o jakich korkach tu mowa ???
dziko, skad wiesz, ze "ok", masz nowy czy podmieniles, a moze po prostu nie cieknie? W korku sa dwa zawory reagujace na za niskie i za wysokie cisnienie.
Termostat siedzi przy glowicy i zamyka obieg na dolny waz chlodnicy.
dziko, uzupełniłbyś profil o model auta to może byśmy coś więcej powiedzieli, bo miejsce, gdzie znajduje się termostat jest uzależnione od wersji silnikowej zapewne. Nikt wróżką nie jest.
Przewertowałem Twoje posty na forum. W Twoim silniku termostat znajduje się tu:
Czyli z przodu silnika o ile dobrze odczytuję rysunek. Odchodzi od termostatu gruby wąż na dole...
Jeśli nadal nie znajdziesz to już albo mechanik Ci pomoże albo okulista
Jeżeli masz silnik 1.8 benzyna lub 1.9 diesel nie ważne czy z turbo czy bez a model Toledo to 1L termostat masz schowany w obudowie,od dołu wychodzi z niej plastikowe kolanko i na nim jest rura,która idzie do chłodnicy żeby dostać się do termostatu najlepiej na kanale trzeba ściągnąć ten wąż podstawiając zbiornik na płyn,następnie zdjąć pasek ze wspomagania i zdemontować pompe tego mechanizmu i wtedy mamy idealny dostęp do kolanka z tworzywa,za którym schowany jest termostat.Co do niego samego polecam wyroby firmy Wahler tylko pamiętaj,żeby oring był w zestawie a koszt to ok. 30zł
Panowie mam problem. Mój ojciec ma Tolka 1L silnik 1,6 8V AFT i w miejscu króćca nr 14 (z powyższego schematu ETKI) jest sprężarka klimatyzacji. Za to tam gdzie jest śruba nr 18 wychodzą 3 węże, a nie 2 jak na rysunku. Gdzie zatem mam szukać termostatu? W tym właśnie miejscu, czy może tam gdzie jest czujnik temperatury?
Panowie kto ma wiedzę albo może mi sprawdzić czy ma tak u siebie. Nie przybywa mi płynu, nie ubywa mi płynu, oleju też nie widać w zbiorniku wyrównawczym, ale za to zostaje ciśnienie i jak sobie pojeżdżę i np. po dwóch dniach pójdę do auta, odkręcam zbiornik powoli i ucieka ciśnienie. Węże wtedy nie są już jakoś mega twarde ale ciśnienie jednak zostaje. Wcześniej miałem taki objaw ale miałem pękniętą chłodnicę, po jej zrobieniu później ciśnienie nie zostawało ale teraz znów zostaje. I teraz nie wiem czy tak jest dobrze czy może coś nawala i nie wiem. Auto to 1.9 TDI ASV.
....... Było 121,8 KM i 253,1 Nm .......
....... Było 137,1 KM i 303,2 Nm .......
....... Było 154,5 KM i 339,7 Nm .......
EcuProject Jest 140 KM i 195 Nm Pb