Ruszyłem ze zbyt dużych obrotów w rezultacie był taki efekt że wskazówka zatrzymała sie na 50km/h i ruszyła się dopiero gdy odzyskał trakcje
Filmik powstał jakiś czas temu od tamtej pory nie pałowałem już tak tolka
Dla porównania moj były dupowóz Seicento z silnikiem 2x mniejszym niż w Seacie:
http://www.youtube.com/watch?v=N7gX-uLj ... b6o2tW0X-w
Dziś wracałem sobie A4 do domu w miarę pusto przede mną jakieś sportowe auto. Myślę zaczepię się za nim Lecz przy 180 km/H zjechał a ja sobie pomknąłem dalej i spojrzałem na licznik a tu 220km/h musiałem zjeżdżać i dalej nie nie sprawdzałem. Ale czuć zmianę z 17 na 15 idzie więcej i szybciej
....... Było 121,8 KM i 253,1 Nm .......
....... Było 137,1 KM i 303,2 Nm .......
....... Było 154,5 KM i 339,7 Nm .......
EcuProject Jest 140 KM i 195 Nm Pb
AHF po programie na prostej drodze na razie 200km/h (4200obr/min. przy tym miał) bez żadnego problemu dalej nie moglem sprawdzić bo mi jakiś baran wyjechał i trzeba było hamować
jak na razie na S2 Warszawa-Radom seryjny AKL 180 licznikowe oczywiscie nastepnym razem jak będzie w miarę pusto i żadnej alfy/vectry w zasięgu to sprawdzi sie na "giepsie"
“Z jaką maksymalną prędkością można przejechać ten zakręt? Z każdą…” (Sobiesław Zasada)
A4 przed granicą koło 195km/h wskazanie licznika, jakis czas temu z górki małej ale za to długiej w 4 osoby pokazało 200 oczywiscie licznikowe, obroty koło 6tys