Mexicana17, na wylaczonym silniku lokalizujesz turbine i gruche-np. "idac" wezykiem z out n75, lepszy dostep jest chyba od dolu, ale niech to potwierdzi posiadacz 1M, a nastepnie psikasz jakims smarowidlem w sztange co wychodzi z gruchy i jest polaczona z turbina, po czym reka chwytasz sztange i przestawiasz ja w skrajne polozenia, jezeli jest opor to niektorzy pomagaja sobie kluczem, ale trzeba to robic ostroznie. Oczywiscie najlepiej rozpiac sztange od turbiny, ale to juz wyzsza szkola jazdy, zawsze tez mozesz spiskac sztange i liczyc na to, ze przestawiajac sie w czasie jazdy sama sie rozrusza.
Mexicana17, i najlepiej na zimnym silniku bo możesz sobie łapkę przyprażyć ławo ją sięgnąć stojąc przy lewym błotniku tak jak napisał kolega szymekgd, za wężyk Cie doprowadzi ja co jakiś czas poruszam sztangą w skrajne pozycje aby nagar się zbytnio nie osadził
mexicana 17, polecam 2 razy w miesiącu podczas jazdy na odpowiedniej drodze na 4 biegu przejechać kilkanaście km na 4 biegu w zakresie obrotów 3000 do 4200, u mnie po złapaniu pierwszego notlaufa po zakupie auta zacząłem stosować taki sposób i problem od ponad roku nie powrócił
Sprawdzałem dzisiaj sztangę, porusza się jakiś 1 cm w dół i w górę (przy włączonym silniku w trybie pomiaru na kanale 011) próbowałem trochę regulować sztangą, ale nic się nie zmieniło. Czy ten 1cm to jest ok czy za mało?
witam mam problem z seat toledo II 1.9 TDI 110KM, wylacza mi mi sie turbina ,jak go wylacze i odpale jeszcze raz jest spoko ale po jakims czasie w czasie jazdy przy wyprzedzaniu znow mi sie wylacza dodam jeszcze ze slychac gwizd pomozcie ,moze ma ktos dobrego mechanika z kielc , dzieki I POZDRAWIAM
voli75, to samo mam ja:( pewien forumowicz w tym temacie napisał żeby auto pociągnąć do końca na każdym biegu, ja zrobiłem to ale małymi kroczkami, rozłożyłem to na trzy dni, trochę pomogło ponieważ kierownice łopatek turbiny oczyściły się trochę z nagaru. Teraz na każdym biegu ciągnie aż miło;] ale to tylko reanimacja na krótki czas i turbo t tak trzeba będzie oddać do regeneracji:( a koszta nie małe od 500zł wzwyż.
lukasz2428 pisze:Teraz na każdym biegu ciągnie aż miło;] ale to tylko reanimacja na krótki czas i turbo t tak trzeba będzie oddać do regeneracji:( a koszta nie małe od 500zł wzwyż.
W tej cenie co najwyzej czyszczenie bedzie, regeneracja na porzadnych elementach to cena ok.1000zl