szymekgd, no też mnie to bolało ,ale gdzieś tu poczytałem, żeby kręcić do końca, to kręciłem i naprawde pomogło.Nie robiłem tego na 4-ce i 5-tce,ale teraz mam spokój narazie miesiąc czasu,ale odpukać...Tylko na 2-ce i 3-ce tak mocno go kręciłem,żeby łopatki pochodziły w pełnym zakresie.
z tego co wnioskuję to widać e mi przeładowywuje? Tzn zamiast 900 jest prawie 1000?
Czy pomoże regulacja sztangi na turbinie? Dodam że kiedyś sam ją ustawiałem.
Ten log dokladnie nic nie mowi, w teorii powinien pokazywac, czy przestawiaja sie kierownice w skrajne polozenia, praktycznie moga stac, a i tak pokaze rozne cisnienia dolad., wiec szkoda zachodu, zeby go robic.
Ale obroty biegu jalowego Ci faluja co nie powinno miec miejsca.
Czy to typowy objaw zapieczonych kierowniczek? I co z tą regulacją sztangi? pomoże coś?
Zauważyłem też coś ciekawego - przy logach statycznych pamiętam jak kiedyś robiłem to po przejściu na on lub off (nie pamiętam) było słychać takie świszczenie turbiny, dziś tego nie słyszałem, jedynie teraz pod wieczór po dłuższej trasie zrobiłem statyczne to 2 razy zaświszczało po przełączeniu a później już normalnie jakby nic się nie działo.
Zobacz czy sztanga sie rusza, sprawdz sterowanie podc. turbina (wezyki,n75), mozesz zlogowac dynam 011 na odpietym wezyku z gruchy i zobaczyc czy faktycznie cisn. dolad. bedzie odpowiadalo polozeniu kierownic w min.dolad.
Na wolnych obr. jest max dolad. i skoro wtedy slychac (u niektorych) swist, to mozna zalozyc, ze w stat.011 taka sytuacja powinna miec miejsce dla wartosci "D.cycle MAP v." rownej 0%, ale jak wyzej napisalem log nie jest wiarygodny.
Witam ... mam problem od pewnego czasu zacina mi sie turbo przy 170 pewnie sa łopatki zapieczone myśle czy myslicie ze można jezdzic sobie z ta turbiną narazie czy jest juz do wymiany czy moze tak jak ktos mowil rozruszac sztange turbiny użyc wd40 i poruszać ja czy to cos moze pomoże rozruszanie tej sztangi myślicie ?
yyyy........wd40???
Raczej to chyba nie odpowiednie rozwiązanie dla tego problemu,niech również inni się wypowiedzą.Przy 170km/h? oto chodziło? Problem zazwyczaj pojawia się przy 120km/h - 130km/h,więc przyczyna może być inna.
Mexicana17, bardzo łatwo sprawdzić czy coś nie jest zblokowane czy łopatki czy też gruszka po prostu sięgnij ręką za silnik z lewej strony i poruszaj sztangą i tak jak radzi kolega szymekgd, sprawdź logi