Mexicana17, i tu odesle Cie to lektury tematu wskazanego przez Sony, sa rozne opinie, dla mnie nie ma zadnych skutkow ubocznych oprocz ekologii, a pomiedzy bajki wkladam teorie o wolniejszym rozgrzewaniu sie silnika.
Ja jeszcze walczę ze swoim turbo. Mam taki problem, że jak odpalę auto na biegach 1,2 jest normalnie ładne przyspieszenie, pojeżdżę auto się zagrzeje i później na biegach 1,2 nie ma prawie turbo, ale na 3,4,5 ładnie się wkręca. Czy mi zepsuli regenerację turbo, czy to coś innego może tak powodować? Mogą to być wężyki ?
Chyba, że turbo wolno wstaje, bo sztanga źle ustawiona, ale to czemu raz jest dobrze, a raz źle ?
Wystarczy mi do 2000 obrotów, ale żeby on jechał
Wczoraj wymieniony 1 wężyk od n75 był przetarty i samochód od razu inaczej się zachowuje. Widać znaczącą poprawę. Trzeba będzie teraz logo zrobić i wszystko będzie jasne. Pogoda tylko się zepsuła jak na złość.
A ja mam taki "sporadyczny" problem z turbiną...
Raz wydaje mi się że jej po prostu nie ma...120km/h i koniec i muł straszny a dziś rano jechałem A4 i spokojnie ciągnął jak szalony i spokojnie wyciągnąłem 170km/h i to jeszcze nie był koniec jego możliwości. Co może być powodem tego że raz jest a raz nie...?
damikr, jęsli to typowy notaluaf i kierownice,to zrób jak ja,tzn.na 2-im biegu przeciągnij go na maxa i tak pare razy,potem 3-ka i to samo,4-ka jw. i 5-ka i patrzysz czy pomogło. Mi to pomogło i narazie ciesze się bezproblemową jazdą.