Od tematu do tematu szukając przyczyn odcinania turbiny na wysokich obrotach (przechodzenia w tryb awaryjny), trafiłem tu - przypadek? Chyba nie. Zważywszy na fakt, że w końcu i tak chciałem tu trafić, bo szukałem też wyjaśnienia wycieku oleju z korektora ssącego, który strasznie zabrudził mi silnik. Przeczytałem cały temat i tak: Podejrzewam, że fakt tego wycieku może łączyć się tym odcinaniem...gdyż nie wiem,czy chodzi tylko uszczelkę pod korektorem,czy ten olej może pryskać z otworku położonego na froncie korektora? Co do samego EGR, to nie jestem pewny czy poprzedni (niemiecki) właściciel go nie zaślepił, bo silnik dość długo mi się grzeje, wkręca się szybko na wysokie obroty i kręci
pięknie do końca, lubi nieraz zakopcić na czarno,turbina pięknie świszczy, a ponadto kupiłem auto o fabrycznej mocy 90 KM, po jakiejś modyfikacji - raczej elektronicznej, bo nie widać nic więcej (radzi sobie ze 136-konnym BMW E36). Ogólnie odcinało mi też wcześnie,ale troszkę go "przepałowałem" po trasie i na rok miałem spokój...Poradźcie coś, co prawda i tak będę rozbierał ten temat przy silniku,ale chciałbym wiedzieć co mnie może czekać.P.S. Sory,że się tak rozpisałem...