[1L/1M] Momenty "zasłabnięcia"

Wszystko o silnikach wysokoprężnych
ODPOWIEDZ
s
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

[1L/1M] Momenty "zasłabnięcia"

Post autor: szymekgd »

Szczepan, masz pompe VP,a nie CR, wyczyscil pewnie kolektor dolotowy ;)
Awatar użytkownika
Szczepan
Forumowicz
Posty: 233
Rejestracja: 11 wrz 2011, 12:35
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV
Lokalizacja: Turek

[1L/1M] Momenty "zasłabnięcia"

Post autor: Szczepan »

szymekgd pisze:Szczepan, masz pompe VP,a nie CR, wyczyscil pewnie kolektor dolotowy ;)

Masz racje pomyliło mi sie chyba chodziło o intercooler :)
''Nie jeździj szybciej niż twój anioł stróż potrafi latać.''
s
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

[1L/1M] Momenty "zasłabnięcia"

Post autor: szymekgd »

Szczepan, IC malo kto plucze,a przydaje sie ;)
Awatar użytkownika
Szczepan
Forumowicz
Posty: 233
Rejestracja: 11 wrz 2011, 12:35
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV
Lokalizacja: Turek

[1L/1M] Momenty "zasłabnięcia"

Post autor: Szczepan »

Witam.
Znów brak mocy miesiąc było dobrze i znów awaria. Na 4 biegu jadę 100 km/h i ani grosza więcej po podłączeniu do kompa robiłem trzema różnymi programami skan i pokazują następujące błędy:
Control: Positive Deviation 35-00_ _
Ciśnienie doładowania przekroczona granica regulacji/ brak sprzętu, nie związane ze sprzętem
17965 (P1557) nie znany kod błędów
1DTC'S Faud 17965 charge Pressure
Podobno to gruszka odmówiła posłuszeństwa czy to może być ta grucha :?:
Ręce mi już opadają na to auto non stop coś szwankuje.
''Nie jeździj szybciej niż twój anioł stróż potrafi latać.''
s
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

[1L/1M] Momenty "zasłabnięcia"

Post autor: szymekgd »

Szczepan, w innym watku piszesz,ze wymieniasz i regulujesz gruche, tutaj, ze uszkodzona, nie ogarniam tego...
Zapisany blad 17965 to przeladowanie, czyli sterowanie turbina do sprawdzenia i/lub geometria do czyszczenia, log dynam 003 + 011 i jestesmy w domu.
Awatar użytkownika
Szczepan
Forumowicz
Posty: 233
Rejestracja: 11 wrz 2011, 12:35
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV
Lokalizacja: Turek

[1L/1M] Momenty "zasłabnięcia"

Post autor: Szczepan »

Zgadza się będę wymieniał gruchę bo mechanik powiedział że to ona się zawiesza.
A tu podałem jakie błędy na kompie wyskoczyły. Jest na forum jak wyczyścić turbinę opis ładny i wygląda na prostą sprawę ale mechanik odradził mi żeby samemu się za to czyszczenie brać.
''Nie jeździj szybciej niż twój anioł stróż potrafi latać.''
Awatar użytkownika
Sony
Administrator
Posty: 7094
Rejestracja: 20 sty 2009, 20:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV++
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Kontakt:

[1L/1M] Momenty "zasłabnięcia"

Post autor: Sony »

Szczepan, jak masz kanał, trochę pojęcia i zdolności to się bierz :)
Kolega lucassiuss sam sobie czyścił i dał radę ;)
Awatar użytkownika
Szczepan
Forumowicz
Posty: 233
Rejestracja: 11 wrz 2011, 12:35
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV
Lokalizacja: Turek

[1L/1M] Momenty "zasłabnięcia"

Post autor: Szczepan »

A jak nie dam rady to nowe turbo trzeba będzie kupić :-D
''Nie jeździj szybciej niż twój anioł stróż potrafi latać.''
Awatar użytkownika
Sony
Administrator
Posty: 7094
Rejestracja: 20 sty 2009, 20:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV++
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Kontakt:

[1L/1M] Momenty "zasłabnięcia"

Post autor: Sony »

Szczepan, jest ryzyko jest zabawa, choć zepsuć coś to tam będzie ciężko. Odpowiednio trzeba ją później złożyć ;)

A jak nie to oddaj do zakładu czyszczącego turbiny i po kłopocie, tylko $$$ trochę pójdzie.
Awatar użytkownika
Sznurek
Forumowicz
Posty: 65
Rejestracja: 10 lip 2011, 21:58

[1L/1M] Momenty "zasłabnięcia"

Post autor: Sznurek »

Chyba że łopatki będziesz miał uszkodzone/wypalone to wtedy warto już dać do regeneracji turbinę :-) W 1 dzień na spokojnie dasz radę zrobić to chyba że ukręci się rurka olejowa smarowania turbiny.
Obrazek
ODPOWIEDZ