Jestem po małym pościgu z Clio II 2.0 16V Sport,
niestety wygranym nie jestem, ale i przegranym też nie.
Odcinek nie był dość długi,na dwupasmówce ok 1000-1500m, ja później skręcałem.
Nie odjechałem go, ale on mnie też nie.
Przegrać z francuzem to jak porażka, ale patrząc wg katalogu takie Clio ma lekko ponad 170KM i 7sek do setki to jedno, ale jego waga to drugie.
Zastanawia mnie jakby się losy potoczyły na dłuższym odcinku, no i nie w mieście...
Jak to była benzyna to pewnie zostałbyś w tyle na dłuższym odcinku a tak to pewnie moment cię ratował na krótkich odcinkach bo wiadomo niżesz się zaczyna ale też szybko się kończy
....... Było 121,8 KM i 253,1 Nm .......
....... Było 137,1 KM i 303,2 Nm .......
....... Było 154,5 KM i 339,7 Nm .......
EcuProject Jest 140 KM i 195 Nm Pb
no benzyna benzyna, ale co do długiego odcinka to nie wiem,może później by odszedł, ale chyba w okolicach V-max na 6 biegu bym go miał.
Nie wiem, takie moje przypuszczenia tylko.
Moment obrotowy ma zaledwie 200Nm, ale za to waży nieco ponad 1 tonę...
Clio, ma prawie identyczne osiągi jak Ibiza FR 1.8 T 150 KM
(różniące się 0,1s w osiągach, i przewagą V-max na korzyść Renault)
W rajdach w 2002r Lubiak w takim clio (w klasie N-3,czyli seryjne wolnossaki do 2l pojemności),nieżle mieszał w generalce może do EVO nie miał podejścia ale czasami dobijał się mocno do TOP10 RSMP miał ten samochód jedną wadę otóż wypadały półosie przy pełnym skręcie a poza tym to jeden z ostatnich prawdziwych GTI nieskażony zbytnio elektroniką coś jak Ibiza Cupra Evo 2 a to przykład[url=http://]http://www.autoscout24.es/Details.aspx?id=205626862[/url].Także na przyszłość pamiętaj im ciaśniej tym większe prawdopodobieństwo wygranej bo koleś się wysypie a jak się nie uda to też nie wstyd bo to mocny zawodnik jest
no to ładny pojedynek miałeś. Że t francuz to trochę wstyd ale za to jaki francuz, zatem szacun, że się nie dałeś
a co do dłuższej prostej to sądzę, że w okolicach 200km/h Clio by przestało przyspieszać, a Ciebie ratuje 6 gang ;p
Z filmików, które prześledziłem w internecie to w okolicach od 180 km/h w zwyż w tym Clio już się nic ciekawego nie dzieje, także na długim odcinku, ja zamykam licznik i macham mu ręką do lusterka wstecznego
No tak tylko pytanie czy ścigamy się na krótkim odcinku czy na całej długości np autostrady. Nie sztuką ścigać się na odcinku 5 km prostą gdzie wiadomo że wygra auto które ma przełożenie ostatniego biegu pozwalające zamknąć licznik. Jedziesz na powiedzmy 400 m i wiesz na ile auto jest warte
Z kuzynkiem też pociąłem się Tolkiem bez programu a on moją byłą Nexią 2,0 benzyna 115KM i co depnąłem i odszedłem niewiele ale na dłuższym odcinku zostałem z tyłu bo mi licznik zamknął się na 194 a Nexia poszła powyżej 200 i amen. Zresztą 110 diesle poganiałem wcześniej tą Nexią
....... Było 121,8 KM i 253,1 Nm .......
....... Było 137,1 KM i 303,2 Nm .......
....... Było 154,5 KM i 339,7 Nm .......
EcuProject Jest 140 KM i 195 Nm Pb
Dlatego nie wiem jakby to wyglądało. Nie miałem warunków aby się tak ścigać ani na odcinku 3 km ani 300m
W każdym bądź razie na tym dystansie (ok 1000m) ani nie wygrałem ani nie przegrałem. Zresztą trudno się ścigać po mieście i to w dzień.
Gdyby zmierzyć się na pasie z pomiarem czasu to by było wiadomo co i jak. Różnica nawet jeśli niewielka, to napewno by jakaś była.
A jeśli chodzi i długi lot do V-max to obstawiam, że go łykam