Sony pisze:adrian2901, przy odpalaniu świeci Ci się kontrolka ABS, a ona świadczy o tym, że aku ma za niskie napięcie. U mnie też się to pojawia, bo dziennie raptem 30km w obie strony do pracy robię. Po prostu akumulator się nie zdąży doładować. Ja u siebie nic nie ruszam, bo pali od strzała mimo tego. Tak czy siak u Ciebie zacząłbym od zainteresowania się rozrusznikiem.
Ponadto warto mieć w baku nieco więcej paliwa, żeby Ci nie zamarzło. No i depresator (uszlachetniacz) do paliwa warto dodać coby parafina się nie wytrąciła.
Uszlachetniacz dodaje proporcjonalnie do tego ile zatankuje, ja robię jakięs 80 dziennie kilometrów... A dziś sprawdzałem po odpaleniu na climatroniku ładowanie na sprężarce i pokazuje 15-15.2 normalnie, a przy włączonych światłach 14.7 - 15 ?
Dodam, że mam problem z tym, że ten napinacz paska skacze i równo z tym mrugają wszystkie światła i silnik nie rowno chodzi więc może to też mu w doładowywaniu nie pomaga...
Na weekendzie bede na wsi to podłącze go na kilka godzin pod prostownik i zobaczymy wtedy, tam napisałem do tematu o rozruszniku i kosztorysie ile dałeś za wymiane, więc jeśli byś mogł to napisz