Wiem, że już było, ale może się przydać, ew do przeniesienia, ew do kosza.
Przede wszystkim to musisz się zaopatrzyć w śrubokręt krzyżakowy i klucz TORX (nie pamiętam rozmiaru).
Ja odkręcałem środek oraz schowek ale Tobie wystarczy sam schowek, niemniej daje instrukcję do wszystkiego.
Myślę, że bez foto sobie poradzisz.
Konsola środkowa:
1. Otwierasz popielniczkę, wyjmujesz wkład i odkręcasz śrubę, która jest w środku.
2. Wyciągasz popielniczkę odpinając kabelek od gniazda zapalniczki.
3. Jeżeli masz radio fabryczne musisz je wyciągnąć używając do tego specjalnych kluczy, które wkłada się w otwory w radiu (możesz użyć grubszych "trytytek" i też się uda, chociaż będzie troche zabawy). Jeśli nie masz radia fabrycznego, to wyciągasz to które masz wraz z maskownicą.
4. Odkręcasz dwie śruby, który były schowane pod radiem oraz dwie śruby, które były schowane za popieniczką.
5. Powoli ale zdecydowanie pociągasz do siebie ramkę od spodu (zaczynając od miejsca za popielniczką), powinna wyskoczyć z zaczepów. Trudno ją przy tym wyłamać jeżeli odkręciłeś śruby więc bez obaw.
Schowek:
1. Otwierasz drzwi pasażera i ściągasz zaślepkę boczną (taką jak ta od bezpieczników z drugiej strony).
2. Odkręcasz śruby boczne (chyba 3 szt.)
3. Nurkujesz pod schowek i na dole pod schowkiem, zaraz przy środkowej konsoli jest śruba, którą odkręcasz.
4. Otwierasz schowek i u góry masz 4 śruby które odkręcasz.
5. Po prawej stronie schowka pod zaślepką jest czarny kabelek do oświetlenia schowka (musisz go wypiąć z gniazda bo jest krótki).
6. Wyciągasz schowek!
Przy ściąganiu schowka przytrzymuj go na swoim miejscu do momentu wykręcenia wszystkich śrub i wypięcia przewodów. Tak samo przy skręcaniu.
Pamiętaj żeby w obu przypadkach nie pomieszać śrub, bo róznią się od siebie.
Rozkręcenie i skręcenie obu elementów zajmuje mi ok 10-15 minut, choć za pierwszym razem trwało to godzine
Pod schowkiem masz dostęp do dmuchawy i jeśli wiesz co robić (było na forum) to powodzenia.