Nie Bartek w naszym przypadku jakiekolwiek mody to trzeba zacząć do FIMC mój już na programie puchł strasznie więc z trudem mi wyciągnęli te 137 KM
....... Było 121,8 KM i 253,1 Nm .......
....... Było 137,1 KM i 303,2 Nm .......
....... Było 154,5 KM i 339,7 Nm .......
EcuProject Jest 140 KM i 195 Nm Pb
Każde zwiekszanie mocy wiąże sie z kolejna modyfikacja. Ja FMIC założe latem teraz jest zima także sie nie zagotuje Jeden woli amorki drugi nowe turbo indywidualna sprawa każdego z nas
http://www.rbauto.eu
POLECAM
Było Toledo ALH 165/350NM
Było S1 -180/400 NM
Jest Toledo 2.3 AGZ 150
Prosta sprawa - lej porządny olej silnikowy, zanim silnik się nie rozgrzeje czyli nie osiągnie temp. pracy czyli ok 90 stopni to staraj się nie przekraczać 2500 obr/min. Jeśli jeździsz delikatnie to przynajmniej raz w miesiącu przegoń Tolka co by przewietrzyć turbinę. Jak dasz mu w rurę to zanim zgasisz silnik to daj mu pochodzić na wolnych obrotach coby Turbina mogła zwolnić i się troszkę schłodzić - oto cała tajemnica
wiesz, ja mam na liczniku 111tys i jakby nie patrzac na tyle wygląda. w rzeczywistosci jest 180k ja niestety nie mialem okazji sprawdzenia seryjnej mocy bo w moim juz siedzial jakis einfachowy holenderski czip na 127/297. jesli przebieg masz prawdziwy i bedziesz sie stosowal do powyzszych rad to mysle, ze zrobisz drugie tyle bez utraty kunia
....... Było 121,8 KM i 253,1 Nm .......
....... Było 137,1 KM i 303,2 Nm .......
....... Było 154,5 KM i 339,7 Nm .......
EcuProject Jest 140 KM i 195 Nm Pb