kriss pisze:Zależy do jakiego .
Zacznijy moze od tego że 3,0d ma coś lekko ponad 180 kuca więc siłą rzeczy jest czym jechać, tylny napęd jest stratny niestety , on musi pchać cały przód, niestety, to jest konkretna masa do ruszenia jednak. Tolek miał przewage, masa na przodzie, dawała przyczepność, w dodatku tył jest lekki i lepiej znacznie było mu sobie z tym poradzić;) Niż tylnemu napędowi w bmw.
DzieX pisze:Zacznijy moze od tego że 3,0d ma coś lekko ponad 180 kuca więc siłą rzeczy jest czym jechać, tylny napęd jest stratny niestety , on musi pchać cały przód, niestety, to jest konkretna masa do ruszenia jednak. Tolek miał przewage, masa na przodzie, dawała przyczepność, w dodatku tył jest lekki i lepiej znacznie było mu sobie z tym poradzić;) Niż tylnemu napędowi w bmw.
Sory, ale nie mogę się zgodzić z żadnym z tych zdań