[1M] Centralny z kluczyka kaput

Wszystko o elektryce w aucie
ODPOWIEDZ
b
barneyoss

[1M] Centralny z kluczyka kaput

Post autor: barneyoss »

Vagiem poprzez wejście w kanał 46 moduł komfortu->10 adaptacja, potem blok 000 brałem bodajże testuj i zapisz wartość 000, a następnie blok 001, tam w zasadzie mogłem zapisać wartość 1, bo na wartości 2 nie podświetlało mi się testuj, więc na wartości 1 brałem test a potem zapisz i naciskałem przycisk na pilocie.
Po całej operacji w module komfortu pojawiał się błąd "key programming incorrect".
Może coś źle robiłem? :-/
b
blaze85

[1M] Centralny z kluczyka kaput

Post autor: blaze85 »

To ja robiłem tak samo ale ten błąd mi się nie pojawił. Nie wiem w końcu czy to kluczyk uszkodzony czy moduł.
b
barneyoss

[1M] Centralny z kluczyka kaput

Post autor: barneyoss »

Właśnie i ja nie wiem, czego to wina. Jest jakiś sposób sprawdzenia czy moduł widzi w ogóle mój pilot? Mogłem popełnić jeszcze błąd, naciskając na przycisk w pilocie w złym momencie, ale w sumie różnie kombinowałem i lipa..
Awatar użytkownika
OMEGA
Forumowicz
Posty: 344
Rejestracja: 24 maja 2011, 03:35
Auto: 1M
Model: ARL
Lokalizacja: Okolice Krakowa

[1M] Centralny z kluczyka kaput

Post autor: OMEGA »

barneyoss pisze:Właśnie i ja nie wiem, czego to wina. Jest jakiś sposób sprawdzenia czy moduł widzi w ogóle mój pilot? Mogłem popełnić jeszcze błąd, naciskając na przycisk w pilocie w złym momencie, ale w sumie różnie kombinowałem i lipa..
Raczej to wina pilota, bo by były inne błędy.
Zapewne pilot się "rozkalibrował" i nadaje na innej częstotliwości, jaki masz moduł komfortu ??

[ Dodano: 2011-11-24, 16:41 ]
blaze85 pisze:To ja robiłem tak samo ale ten błąd mi się nie pojawił. Nie wiem w końcu czy to kluczyk uszkodzony czy moduł.
Skoro robiłeś to i niema błędu to na bank pilot,
podaj nr modułu.

PS. Programowanie przy pomocy drugiego kluczyka (z zapłonem) należy przeprowadzić całą operacje w max do 15sek!!!
Black gold
b
barneyoss

[1M] Centralny z kluczyka kaput

Post autor: barneyoss »

Byłem u koleszki z firmy tuningowej i stwierdził, że mój pilot nie bangla...
Mój moduł komfortu to: 1J0 959 799 AH . Musze więc zakupić pilot :-/ Chyba, że da się w nim coś wymienić żeby zaczął działać, bo to akurat nie problem, bo z lutowaniem nie mam problemów ;-)
b
blaze85

[1M] Centralny z kluczyka kaput

Post autor: blaze85 »

Mój moduł to: 1C0 959 799 F
Tak to wygląda w ASO:
"Informuję, że kluczyk kosztuje 267,00zł , koszt programowania 60,00zł."
Awatar użytkownika
OMEGA
Forumowicz
Posty: 344
Rejestracja: 24 maja 2011, 03:35
Auto: 1M
Model: ARL
Lokalizacja: Okolice Krakowa

[1M] Centralny z kluczyka kaput

Post autor: OMEGA »

barneyoss pisze:Byłem u koleszki z firmy tuningowej i stwierdził, że mój pilot nie bangla...
Mój moduł komfortu to: 1J0 959 799 AH . Musze więc zakupić pilot :-/ Chyba, że da się w nim coś wymienić żeby zaczął działać, bo to akurat nie problem, bo z lutowaniem nie mam problemów ;-)

U innego użytkownika tolka z 2001r pomogła wymiana kwarcu na 13,560MHz (dioda miga na pilocie a nie otwiera) ponieważ kwarcu 13,575MHz (433MHz) się nie kupi (no chyba że się hurtowe zamówienie z fabryki) nie wiem czy twój moduł obsługuje inne częstotliwości (mój 1C0 959 799 F ponoć tak tak wynika ze specyfikacji (od "GURAL`a z " forum passata)). Mi też padł kwarc przylutowałem, ten drugi (13,560MHz, powinien działać teraz na 433,92MHz), ale na razie akumulator mam wyciągnięty więc nie mogę sprawdzić czy działa (jak sprawdzę to napisze na pewno).

[ Dodano: 2011-11-25, 04:56 ]
blaze85 pisze:Mój moduł to: 1C0 959 799 F
Tak to wygląda w ASO:
"Informuję, że kluczyk kosztuje 267,00zł , koszt programowania 60,00zł."

Może wymiana kwarcu pomoże (jak mi za działa dam znać), ja na allegro widziałem pilot 1J0 959 753 DA (scyzoryk. 3 przyciski) za około 180 zł, inny forumowicz posiada takowy kluczyk i moduł jemu wszystko działa (także osobne otwieranie bagażnika).
Pilot 1J0 959 753 DA widziałem u użytkownika allegro "HTTC" tylko że z logo VW :-)
Black gold
b
blaze85

[1M] Centralny z kluczyka kaput

Post autor: blaze85 »

Kwarc przelutowałem ale nie do końca jestem przekonany że to tylko on odpowiada za częstotliwość. W moim pilocie 433MHz był 15,757 w tym nowym co kupiłem 434 tez ten sam kwarc siedział
s
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

[1M] Centralny z kluczyka kaput

Post autor: szymekgd »

blaze85, pewnie,ze nie ;) Uklad generatora to kwarc z conajmniej pojemnosciami,z tego, co pamietam, jedna z nich to trymer do dostrajania czestotliwosci pracy.
b
blaze85

[1M] Centralny z kluczyka kaput

Post autor: blaze85 »

W tych pilotach nie ma trymera.
ODPOWIEDZ