Witam. Szukam kogoś na podkarpaciu kto przerobi IC od Meganki a dokładnie przespawa wyjścia tak żeby zamontować je do Tolka orientuje sie ktoś może gdzie jest taki warsztat ?
Ostatnio zmieniony 13 kwie 2015, 12:32 przez Wyplosz, łącznie zmieniany 1 raz.
- Miałeś kiedyś marzenia ??
- Tak miałem zostać kierowcą rajdowym
- I co ?
- I zostałem piratem drogowym
Trochę odgrzeje kotleta, bo właśnie rozkminiam w swoim klekocie zrobienie FMICA. Sprawa nie jest prosta, ale ostatnio znalazłem w dobrej cenie IC podobny do tego z Ibizy Cupry BPX czyli z wlotem i wylotem z jednej strony co wg. mnie znacznie ułatwia montaż. Zastanawiam się czy możliwe jest wtedy wpięcie się w oryginalne fabryczne orurowanie od małego SMICA. Wtedy sprawa nie byłaby taka trudna, zostaje kwestia zamocowania go z przodu i przedłużenia rur Nie wiem czy dobrze rozkminiam, poprawcie mnie jak się mylę.
a ja mam inne pytanie mianowicie w toledo 1l tdi były 90 koni i 110 . Posiadam tego co ma 90 czy jak bym zmienił intercooler na ten co był w tych 110 dało by coś ?? według logiki powinno ale wole zapytać czy ktoś już tak kombinował
shiro pisze:a ja mam inne pytanie mianowicie w toledo 1l tdi były 90 koni i 110 . Posiadam tego co ma 90 czy jak bym zmienił intercooler na ten co był w tych 110 dało by coś ?? według logiki powinno ale wole zapytać czy ktoś już tak kombinował
hehhe kolego nic Ci to nieda, jak się nie mylę 90 i 110 miały te same IC, nawet jeśli się różnią to minimalnie i powierzchnia chłodzenia jest malutka. Jak chcesz więcej chłodu to wstaw kratkę w nadkolu przy IC, obniżysz temp w dolocie o ok 8 stopni, ale jak masz nie dłubnięty silnik wątpie by Ci się gotował SMIC. Przyrostu mocy nie oczekuj.