Goodwin, w logu 0 kierownice leza w max doladowaniu i od 1900obr jest przeladowanie, widac, tez, ze po 5s faktycznie nie zlapales awaryjnego co jest przynajmniej zastanawiajace, bo cisn. osiaga granice pomiaru map sensora, w 2 jest nie doladowanie i jedyny tryb awaryjny moze byc spowodowany nie doladowaniem.
Przeplywka pokazuje to ile turbina ciagnie powietrza, wiec najpierw doprowadzamy turbo do ladu, a nastepnie analizujemy przeplywke, tym bardziej, ze akurat tu jest log 003 z 011.
Goodwin, zakladam,ze log 2 robiles bez restartu zaplonu? Jezeli tak, to opierajac sie na logu 0 przeladowanie jest od 1900obr, sterownik probuje je zbic zwiekszajac wart. wspolcz. wypeln. n75 co nic nie daje, czyli do sprawdzenia masz, tak jak napisalem wczesniej, sterowanie turbina: wezyki, n75, grucha, geometria, do tego dorzuc log 010 zeby ocenic prace map sensora. Jezeli to nic nie pomoze, to omin n75 i podlacz gruche bezposrednio do pompy podcisn., jezeli logi beda wygladac tak samo to na 99% turbina do czyszczenia.
Mam nowe problemy z autem aktualnie. Sonda nowa. Przepływomierz nowy.
Nie czyszczona jeszcze przepustnica.
Auto jak jest zimne ma problem z odpalaniem po wymianie przepływomierza dwa dni temu.
Od jakiegoś czasu miało problemy ze ssaniem. Po odpaleniu obroty były na poziomie 900-1000 i bardzo szybko spadały na 800 (po kilkunastu sekundach może)
Witam, Toledo kupiłem 2 tyg. temu i oczywiście pierwsze co zrobiłem to wymiana oleju, filtra oleju i filtra powietrza. Po wymianie auto zaczęło troszkę głośniej chodzić (było 20kkm od poprzedniej wymiany) ale przede wszystkim pojawił się świst/gwizd pomiędzy 2000-3000rpm. Właściwie to nie jestem pewien czy nie było tego przed wymianą ale słyszę teraz bardziej bo wszystkie dywany i wygłuszenia się suszą w domu z wiadomych powodów
W każdym bądź razie kupiłem kabelek, podpiąłem Tolka i oto co za pierwszym razem mi się udało:
Próba dynamiczna:
Grupy: 003,011 - http://vaglog.rtnet.pl/marc_67318.html
Proszę o analizę, możliwe że lekko mi pedał gazu troszeczke odskoczył z nerwów, bo sporo pojazdów było, ale nie zmienia to faktu, że nie chciał powyżej 3000 obr. iść:
Przed druga proba trzeba bylo wylaczyc zaplon, a tak masz ja w trybie awaryjnym...
W pierwszej przeladowanie masz juz przy 1800obr, zgodnie z programem po 5s wskoczyl tryb awaryjny, sprawdz n75 (podmien) i gruche (sprawdz jak chodzi trzpien), jezeli bedzie bez zmian to na 99% turbina do czyszczenia lub byla zmieniana dlugosc trzpienia gruchy, przeplywka jest w dobrym stanie.
Mozesz odpiac wezyk podcisnienia od gruchy (zaslep go na ten czas) i zrob loga dynam. 011, do 2500obr wystarczy, jak bedzie przeladowanie to kierownice stoja w max dolad.
szymekgd pisze:Mozesz odpiac wezyk podcisnienia od gruchy (zaslep go na ten czas) i zrob loga dynam. 011, do 2500obr wystarczy, jak bedzie przeladowanie to kierownice stoja w max dolad.
A co mi da te sprawdzenie, bo nie bardzo rozumiem i dlaczego nie zapalają mi się żadne kontrolki przy trybie awaryjnym ?