Witam Ma ktos moze program vag-com pełną wersje. Chce zrobic adaptacje przepustnicy. Te co znalazłemw internecie nie mogłem nimi tego zrobic. A moze ma ktos instrukcje jak zrobic adaptacje?
Ostatnio zmieniony 21 mar 2012, 08:15 przez Przemoo, łącznie zmieniany 2 razy.
Kolego jaki masz interfejs i jakiego vag'a używasz? Ja używam vag'a 311-2 i nie ma problemów z adaptacją. Polski VAG 4.9 też sobie z tym radzi. Jak będziesz potrzebował instrukcję to ci podeślę.
Na interfejsie nic nie pisze, kupowałem go na Allegro. Uzywam vag-com 311.2 lub 409.1 Z obydwoma moge sie połączyc ze sterownikiem, odczytywac błedy, kasowca je, ale nie moge zrobic adaptacji. Jesli mozesz to podeslij mi instrukcje na gg. lub e-maila
W sumie mi też by się przydała instrukcja!!!
Jestem w posiadaniu Polski VAG 4.9, muszę kupić jeszcze kabel ( na USB ) ale nie wiem jaki byłby najlepszy ?? Może koledzy jakieś sugestie !
Chłopaki macie instrukcje na pw. Ja używam vag-a 311-2, 4.9 rzadziej. Denebo nie polecam Ci kabelka na usb. Używałem i tylko wk....... cały czas byłem. Polecam com (chyba ze nie masz możliwości żeby tego używać), głównym plusem jest możliwość pracy pod DOS-em. Wszystko zależy od tego co chcesz robić kabelkiem. Sprawdzone interfejsy ma viaken. Sam od niego kupiłem, znajomi też używają i zawsze jest ok.
No właśnie Pavel, użytkowanie VAGa po DOSem jest OK, ale ja nie mam takiej możliwości sprzętowych ani systemowych ani wejścia RS232 w laptopie
To jest mój problemik...
Czy kolega pavel lub któryś z kolegów którzy dostali od niego instrukcję jak przeprowadzić adaptację przepustnicy programem polski vag4.9 mógłby mi podesłać takie info?
Jeśli chodzi o adaptację przepustnicy można ja zrobić nie używając żadnych kabli ani innych gadżetów. Sposób testowany przeze mnie kilkukrotnie zarówno w moim Tolku, jak A4 B5 z tym samym silnikiem 1.8 20v, ale proponuję sprawdzić na innych.
1. Wsiadamy do auta.
2. Wkładamy kluczyk do stacyjki i włączamy zapłon (zapalają się kontrolki).
3. Jak się wsłuchamy to słychać jak się ustawia przepustnica (trwa to ok. 40 sec).
4. Jak ustanie jakikolwiek dźwięk ustawiania wyciągamy klucz.
5. Odpalamy auto - przepustnica ustawiona.
Podobno trzeba wyłączyć wszystkie urządzenia - ja zawsze wyłączałem klimę/nawiew.
Podkreślam, że testowałem kilkukrotnie!!
Pozdrawiam
P.S. Ta metoda jest też opisana na stronce A4-klubu. Jeżeli już gdzieś to na forum jest to przepraszam, trafiłem na temat, więc napisałem.