Wiem panowie spokojnie wiem ze to głupie pytanie ale tak z ciekawosci sie zaptalem bo tu chodzi o parametry 2,0 Subaru ma 125 koni 4 cylindry a Nasze Tolki maja 1,8 125 koni i tez 4 cylindry , a pisalem ze jestem cienki w tych sprawach a wy na mnie wsiadacie wiec sorry za glupote i Pozdrawiam
Moc Jest Bogiem Prędkość Nałogiem Seat Podstawą 20V Zabawą :]
Witam. Tak jak w opisie interesuje mnie modyfikacja układu wydechowego silnika AGR w moim Tolku. Dokładniej chodzi mi o astmatyczny odgłos turbiny.Coś w ten deseń
https://www.youtube.com/watch?v=Lb-XWDC ... re=related http://www.youtube.com/watch?v=7lj1hIcvWyU Myślałem żeby wyciąć kata i wspawać rurkę, ale jak miałem tak w moim byłym mk3 TDI to kolo się burzył że w tym roczniku kat był i być powinien.Ewentualnie kupić puszkę samą po kacie i ją wspawać w miejsce ori, a swojego bym sprzedał. Jeżeli to nie da rady to chyba tylko zostaje bebeszenie tłumika środkowego. Proszę o poradę w tej kwestii bo nie do końca jestem pewien tych modyfikacji.
Procent, Wyjmujesz kata bierzesz wiertarke z dłuuugim wiertłem i przewiercasz wkład w nim i resztki z niego wysypujesz i kontaktujesz się ze skupem i sprzedajesz.Natomiast jeżeli chodzi o pustą już puszke dobierasz cieńko-ścienną rurke z kwasiaka o takiej średnicy żeby weszła do puszki obspawujesz żeby się nie ruszała i montujesz z powrotem i masz kata dalej namiejscu przynajmniej tak myśli pan diagnosta na przeglądzie
chyba że zrobię inaczej. Kupię jakiegoś kata starego, albo samą puszkę. Tamten się wytnie i sprzeda w całości i samą puchę wspawam no bo po co ta rura w środku z kwasiaka??. Tylko chodzi mi o astmatyczny odgłos, a nie wiem czy z AGR-a to wykrzesam. Zmiennej geometrii łopatek chyba tu nie ma. Mam power boxa belgijskiego także ciśnienie pewnie zdeczka większe to powinno coś chulać podobnie jak w linkach.
Można też naciąć wzdłuż kata, wyrzucic z niego środek później zaspawać i wstawić w środek rurke. I tą częścia spawaną dać do podwozia zeby diagnosta nie widział.
A rurke się daje po to żeby nie było niepotrzebnych zawirowań powietrza w puszce
Skoro tak diagności się czepiają to co mają powiedzieć do konkretnych wydechów robionych w firmie od podstaw do końca z np rury 3 calowej bez żadnych katów i tłumików?
Było:
Toledo 1M 1.9 AGR+ [*]
Audi A6C5 Quattro 2.8 [*] ------------------------------ Jest:
BMW E46 XD M57D30 "Karwan"
BMW E39 M54B25 "Na Leniu" ------------------------------