Logi z VAGa i prośba o diagnozę

ODPOWIEDZ
s
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: szymekgd »

Sony, a nie wiem, moze to zakres pracy n75? ;)
Wspolcz. wypeln. n75 w "zdrowym" aucie powinien byc nizszy niz 70%, widac to w popr. logach, jak przypatrzysz sie to zauwazysz u siebie od 3500obr ciagle, lekkie przeladowanie i od tego momentu zwiekszenie warto wspolcz. n75.
Wczesniejsze, czyli zrobione jakis czas temu na sprawnym aucie, interesuje mnie czy n75 zachowywal sie tak samo.
Moze to szukanie dziury w calym, ale n75 wg. mnie dziwnie sie zachowuje.
Awatar użytkownika
Sony
Administrator
Posty: 7094
Rejestracja: 20 sty 2009, 20:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV++
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Kontakt:

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: Sony »

szymekgd pisze:Sony, a nie wiem, moze to zakres pracy n75? ;)
No ja właśnie sądziłem, że to są widełki jak jest prawidłowo :)

Zawór N75 ja sobie wyczyściłem, bo dawno temu mechanik stwierdził, że jest do wymiany. Ale ogółem auto zbiera się bez zarzutu, więc póki co nie będę nic kombinował z zaworkiem :) Wcześniejszych logów niestety nie posiadam...
s
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: szymekgd »

Sony, fakt, n75 moze przeklamywac ruch sztangi i stad zawyzone wartosci, jak auto jezdzi to sie nie grzebie, tez tego sie trzymam, ew. mozesz kropelke ropy w n7 wpuscic i spsikac wd40 sztange gruchy ;)
Awatar użytkownika
Sony
Administrator
Posty: 7094
Rejestracja: 20 sty 2009, 20:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV++
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Kontakt:

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: Sony »

szymekgd, dzięki bardzo za porady :) Chciałem właśnie zobaczyć po logach czy wsio się dobrze sprawuje, bo będę celował we wtryski 216 oraz korektę tego wszystkiego wraz z programem :) Ale to plany na przyszły rok... Pozdrawiam! :)
s
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: szymekgd »

Sony, jak trafisz na tunning do fachowcow, to najpierw wezma auto na hamownie, na podstawie wykresu sprawdza stan osprzetu i przed zaszczepieniem kaza usunac nieprawidlowosci.
Awatar użytkownika
Sony
Administrator
Posty: 7094
Rejestracja: 20 sty 2009, 20:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV++
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Kontakt:

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: Sony »

szymekgd, wiem o tym. Jednak najpierw te nieprawidłowości muszą być, żeby mnie odesłali ;-) A ja póki co takowych u siebie nie widzę :P Ciekawe co oni stwierdzą :) No ale to zobaczymy w przyszłym roku...
G
Goodwin
Forumowicz
Posty: 5
Rejestracja: 01 lis 2011, 17:04

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: Goodwin »

Witam mógłby ktoś sprawdzić moje logi? Robiłem je pierwszy raz nie wiem czy są dobre. Auto łapie notlauf przy ok. 3tys obrotów


Log (0 - 011,011)
Log (1 - 004,004)
Log (2 - 003,008,011)
Log (3 - 003,003)
Log (4 - 000)
Log (5 - 001)
s
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: szymekgd »

Goodwin, regulamin sie klania...Masz 2a logi dynam. (?) 011 (0 i 2), w 1. jest przeladowanie od 1900obr, w 2. niedoladowanie w calym zakresie, nie wiem jak robiles te logi, ale na poczatek sprawdz sterowanie grucha, pewnie jest problem z przestawianiem kierownic turbiny. Na przyszlosc dynam. rob w parach:003 z 011 i 008 z 010.
G
Goodwin
Forumowicz
Posty: 5
Rejestracja: 01 lis 2011, 17:04

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: Goodwin »

Początki nie są łatwe..
Wydaje mi się że w 1. jest przeładowanie od 1900obr bo jeszcze nie miał trybu awaryjnego a w 2. już miał.
Awatar użytkownika
Sony
Administrator
Posty: 7094
Rejestracja: 20 sty 2009, 20:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV++
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Kontakt:

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: Sony »

Goodwin, na wstępie to przeczytaj regulamin i przywitaj się jak kultura nakazuje.

Zrób osobno logi dynamiczne grupy 008, 010 i 011, bo po tym co zapodałeś to jest jakaś tragedia z turbiną i przepływomierzem. Oczywiście logi robiłeś z pedałem gazu w podłodze ?

Moim zdaniem przepływomierz do wymiany, a turbina do czyszczenia/regeneracji. Jednak zapodaj ponownie te logi o których pisałem.
ODPOWIEDZ