Sprawdz czy sa db podlaczone po wymontowaniu turbiny, zwroc uwage czy podcisnienie nie ucieka z przewodu z pompy vacum do serwa i w miejscu wejscia do serwa.
Często pęka gruby wąż od serwa ten plastikowy, ze starości na miejscach gdzie został rozciągnięty(króćce). Ja wykorzystałem oryginalny wąż, ale jako łączniki z zaworem jednokierunkowym dałem kawałki węża gumowego
Działać działa, ale może gdzieś być dziura.
U mnie był pęknięty za i przed zaworkiem i hamować normalnie hamowałem, tylko że po dłuższym postoju pedał był twardy...
To masz to wspomaganie, czy masz twardy pedal i go nie masz, bo sie gubie. Pedal twardnieje, bo pompa nie nadaza nabijac podcisnienia, albo serwo ma dziure i nia ucieka.
Gdy jakiś czas temu sprawdzałem samochód na VAG nie mógł przejść test ABS. Dziś zaglądnąłem do bezpieczników. Okazuje się, że nie ma w ogóle tego od ABS.
Moje pytania:
Seat wypuszczał tolki bez ABS?
Możliwe, że któryś z poprzednich właścicieli wypiął bezpiecznik bo go ABS wkurzał?
Jeżeli zamontuję odpowiedni bezpiecznik a auto nie ma tego systemu to coś się może stać?