kiedys -10 lat wstecz taki tuning byl modny i jak sie nie myle mialo to swoja nazwe "no name",ale co do tych zdjec to niektore sa calkiem ciekawe, nie nie...oczywiscie jestem bardziej przeciwnikiem niz zwolennikiem takiego stylu...no mowie niektore mi sie podobaja...ten fiat 500? shit lub ta fiesta... totalna porazka...calibra+vectra? z tego co wiem to calibra jest odpowiednikiem vectry...tyle ze coupe...z reszta nie moj woz, nie bedzie mnie wiozl...
a ten t4:D ha ha, lata w ujsciu....bardzo dobrze mi znany.... totalna porazka i idealny przyklad jak mozna okaleczyc T4-ke... ale to jest pikus, koles ktory nim lata czuje sie jakby jezdzil maybahem.... ale zawsze gdy go widze ogarnia mnie glupi smiech, ktorego nie moge powstrzymac:P
I tutaj jest problem. Calibra jest technicznie dość dobrze wykonana, a trafiła do tego działu, bo to Calibra. A jak firma AGT zrobiła to samo z VW polo (rzeźba z silnikiem, poszerzenie, kiczowate malowanie), to trafił na okładkę setnego numeru GT... I wtedy jest wypas, a obydwa w stylu środziemnomorskim. Więc co je odróżnia? Co powoduje, że trafiają do takich, a nie innych działów?
Możemy wróżyć z fusów, ale najpierw musimy je POMACAĆ
Calibra jest ladnym sportowym autem z lat '90,prze jego cene jest dostepny dla przecietnego buraka ktory za malolata pogralw nfs i musi wyladowac swoje emocje w rzeczywistosci.
To samo tyczy sie BMW E30 i 36,powoli zaczyna sie to przejawiac na Golfach IV tak jak niedawno na na III.