poziom płynu -ok
wiatrak spięty na ostro- dział
bezpiecznki wszystkie -ok
czujnik nie działa, tak stwierdził mechanik, myślę nad wymianą go (czujnik z golfa 2 1.8 90KM) razem z płynem
a sama chłodnica jest czysta
Zapytalem jak sprawdzil czujnik/wlacznik wentylatora na wezu plynu, rozumiem, ze sprawdzil pozostale elementy ukladu i wyrok padl na czujnik/wlacznik, samego wlacznika nie sprawdzal?
Podpinam się do tematu, ostatnio zalałem do swojego ARLa Mobila 05-30 czyli bardzo rzadki olej ale spełnia normę 505.01 czyli wysoką lepkość. Przejechałem jakieś 12 tyś i dolałem około 0,5 litra żeby utrzymać na górnym poziomie podziałki i uważam że jest to w normie Każdy silnik coś tam bierze, więcej oczywiście jak mu się trochę przydepnie (na wysokich obrotach). Odnośnie sprawdzania poziomu oleju, ja to robie zawsze na zimnym silniku. Robiłem takie testy pomiaru i większy poziom będzie po dwóch dniach stania autka niż np po 12 h. Oleje z normą 505.01 mają bardzo wysoką lepkość dlatego bardzo długo trwa zanim cały olej spłynie do miski olejowej...Teraz szykuje sie oczywiście do zakupu motula 05-40 bo tylko same pozytywy o nim słychać...
"I wtedy Bóg stworzył Toledo i uznał że było piękne"