przede wszystkim wazne zeby silnik byl zimny przy odpalaniu
jak silnik pracuje i puszczasz powoli sprzegło to sluchaj uwaznie czy sa jakies zmieniajace sie dzwieki a jak gasisz z puszczoneym sprzeglem cyz nie ma zadnych stukow badz wibracji oraz jak jest na luzie to jak jest dwumas uszkodzony to tez bedzie lekko tłukł. w 110 zadziej sie to zdarza ze wzgledu na mniejsza moc.
turbina jak przeladowuje to jak dasz buta powiedzmy na 3 biegu i bedziesz go ciagnal od 2000obr do 4000 to mniej wiecej powyzej 3000 bedzie odczowalny delikatny spadek mocy. dodatkowo jesli kierownice sa zapieczone turbina po prostu sie wylaczy. tak sie dzieje jak sie dlugo zamula TDIka, po prostu raz na jakis czas trzeba dac mu w beret zeby sie przedmuchał
dodatkowo jak juz osiagnie 90*C to sprawdz czy na cieplym odpala od strzalu czy kreci dlugo.
jak nie odpala od strzalu tylko krei przez chwile to jest do poprawy mapa startowa. koszt ok 350zł
Jak namierzysz jakiegoś tolka w moich okolicach to daj znac moge podjechac go zobaczyc.
ogólnie zajmuje sie sprowadzaniem samochodow z niemiec i przerobiłem juz dokładnie 15 TDIków w tym byly 110 i 90 wiec troche sie poznałem na tym silniku.
Dodatkowo posiadam elektroniczny czujnik lakieru oraz VAGa.
mozesz smialo dzwonic 510 454 050