A ja mam AHF i nie narzekam a powiem więcej serdecznie polecam. Ale jak pisali poprzednicy jeśli chcesz Toledo II od 2003 roku to będzie miał ASV. Obydwa silniki godne polecenia. Widzę że też jesteś z Piły - jak zakupisz to może jakiś spocik?
Powiem tak. Mam ASV 110 KM jestem zadowolony choć widmo awarii turbo miałem już w oczach na szczęście udało się i obyło się bez wydatku. Jeżeli chcesz mniej awaryjne TDI to bierz te 90 KM najwyżej dorobisz sobie program i trochę więcej będziesz miał koni ale nie będziesz borykał się ze zmienną geometrią. Jeśli jednak myślisz w przyszłości o rozwoju auta to od razu szukaj 150 KM (ARL) może nie jest tańszy w utrzymaniu ale za to już do rozwoju startujesz z dobrej bazy. Z perspektywy czasu żałuję że nie mam ARL ale jak szukałem to auta z tym silnikiem to były straszne padaki więc wybrałem coś bardziej zdrowego ASV.
Decyzja należy do ciebie ponieważ ty wiesz najbardziej czego oczekujesz od auta.
....... Było 121,8 KM i 253,1 Nm .......
....... Było 137,1 KM i 303,2 Nm .......
....... Było 154,5 KM i 339,7 Nm .......
EcuProject Jest 140 KM i 195 Nm Pb
Nie będę podkrecal auta ani nic kombinowal tylko ladne felgi zaloze więc rozwojowy motor niekonieczny
Będę szukał ostatnich wypustów czyli 2003-2004 i widzę ze wiekszosc poleca ASV 110
więc ostatecznie takiego szukac ASV?
Na co zwrocic uwage przy zakupie i w ogole gdzie jest oznaczenie jakieś ze to akurat ASV?
zwróć uwagę na ogólny stan techniczny a nie na parametry silnika, czy wyposażenie (możesz podjechać na stację diagnostyczną / ASO / serwis itp.). Na przebieg nie patrz bo nie ma na co
Oznaczenie jaki to silnik masz na wlepie koło koła zapasowego. Ewentualnie VIN + dekoder i jedziesz
Pozdrawiam użytkowników Seata Toledo. Dziękuję wam za dobroć i za modlitwy. Z serca wam błogosławię.
Serdetschnje posdrawjam Toledziakuf
Tony
z vin chyba sie nie da odczytac jaki silnik. asv to dobry kompromis miedzy małą awaryjnością, oszczędnością i dynamiką. na minus dosyc głośny silnik, na plus przyjemny świst turbiny przy nizszych obrotach. jest jeszcze silnik asz 130ps ale chyba nie byl rozchwytywany choc mial juz skrzynie 6. jak brac PD to tylko arl, przyjemnie dla ucha sie kreci i ładnie odpycha. tylko z tego powodu trza uwazac bo mozna trafic zakatowany model co nie znaczy ze silnik nietrwały. arl z 250kkm i programem na ~190 potrafi zmiażdzyc suta:)