Błędy z VAGa prośba o pomoc

ODPOWIEDZ
s
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

Błędy z VAGa prośba o pomoc

Post autor: szymekgd »

Problem z czujnikiem lub wiazka, poczytaj np.: http://forum.vw-passat.pl/archive/index.php/t-5946.html
d
dialog1979
Forumowicz
Posty: 116
Rejestracja: 12 lip 2011, 21:56
Auto: 1M
Model: 1.9 TDI 110KM
Lokalizacja: Legnica

Błędy z VAGa prośba o pomoc

Post autor: dialog1979 »

Dziś byłem u elektryka to powiedział żę ten błąd a coś wspólnego z ABS...Powiedzcie mi czy mam wymontować ten czujnik i kupić nowy? Jak mam to sprawdzić czy jest on sprawny? Od czego mam zacząć?
Awatar użytkownika
pushq
Forumowicz
Posty: 110
Rejestracja: 13 wrz 2010, 18:16

Błędy z VAGa prośba o pomoc

Post autor: pushq »

no wiec ja mam taki problem dziwny :P
po podlaczeniu do VAGa wyskoczyly bledy:
Sonda Lambda
Mixture Adaptation
i Czujnik prędkości pojazdu.

Potem mechanik zaczął drążyć temat, i podłączył się do sondy lambda. Okazało się, że sonda na niskich obrotach nie działa. mniej więcej do 2-2.5 tys. obrotów napięcie na sondzie cały czas stoi, dopiero mniej więcej po przekroczeniu takiej prędkości obrotowej sonda budzi się do życia i zaczyna "skakać" na niej napięcie. Dopoki nie przekroczy tej predkosci caly czas podaje bogata mieszanke. Mechanik stwierdził że trzeba wymienić sondę.
Wieczorem odbierałem samochód z warsztatu i był inny mechanik, który stwierdził że skoro w ogole napiecie na sondzie skacze, to znaczy ze sonda jest dobra, a problem lezy gdzie indziej. Powiedzial ze moze to byc przeplywomierz. Ale blad przeplywomierza nie wyskakuje na VAGu.

A ja sam nie wiem co juz o tym myslec. Powinienem wymienic sonde, czy jednak szukac przyczyny gdzie indziej? Z gory dzieki za pomoc :)
d
dialog1979
Forumowicz
Posty: 116
Rejestracja: 12 lip 2011, 21:56
Auto: 1M
Model: 1.9 TDI 110KM
Lokalizacja: Legnica

Błędy z VAGa prośba o pomoc

Post autor: dialog1979 »

Odpowie mi ktoś na pytanie? pomoże mi ktoś?? Gdzie mam szukać tego czujnika?
K
K@mil
Forumowicz
Posty: 140
Rejestracja: 29 lip 2011, 19:11
Auto: Toledo
Model: 1M
Lokalizacja: Toruń

Błędy z VAGa prośba o pomoc

Post autor: K@mil »

Witam stalem się posiadaczem Tolka 2002 ASV 110km i mam do was pytanko drodzy forumowicze..

Przy diagnostyce vag wyskoczyły mi nastepujące błędy


Kod: Zaznacz cały

17664 - Engine Coolant Temp Sensor (G62): Open or Short to Plus
            P1256 - 35-10 - - - Intermittent


w seaciku mam taki drobny problem ze rano (rano godzina 9:00 temp na dworzu okolo 15stopni a świece grzeją sie okolo 15sek. chyba tak byc nie powinno).

Nastepny problem to taki ze temp na liczniku ladnie wzrasta i ladnie trzyma 90stopni ale na wyswietlaczu klimatronika przy 5min postoju maleje np do 40stopni i po 3-5min rośnie i trzyma równe 90stopni

Czujnik do wymiany co myslicie ? Jak tak to jakiej firmy polecacie czujnik (swag ?)

:arrow:
Był jeszcze taki błąd


Kod: Zaznacz cały

00562 - Sensor for Oil Level/Temperature (G266)
            30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent
00562 - Sensor for Oil Level/Temperature (G266)
            27-10 - Implausible Signal - Intermittent


tutaj nie wiem co szukać i czego sie przyczepić czy tylko go skasować itp
(wiem tylko tyle ze poprzedni właściciel wlał przy wymianie za duzo oleju troszke ponad miarkę nie wiem czy to ma coś do znaczenia)

:arrow:
No i na deser cos takiego:

Kod: Zaznacz cały

00857 - CD Changer Unit (R41)
            49-00 - No Communications
00856 - Radio Antenna
            36-10 - Open Circuit - Intermittent
01044 - Control Module Incorrectly Coded
            35-00 - -



Tu zaznacze ze seacik nie ma zmieniarki, radio działa elegancko nie ma problemów.
Co powiecie mi o tym ?


pzdr i dziekuje za pomoc
Awatar użytkownika
vwir
Zasłużony
Posty: 2838
Rejestracja: 20 lis 2009, 09:58
Auto: DS5, Leaf
Model: 2.0HDI, EE
Lokalizacja: okolice Krosna

Błędy z VAGa prośba o pomoc

Post autor: vwir »

Zacznij od skasowania błędów i zobacz, które wrócą. Czujnik tylko oryginalny (na allegro ok. 50), nie kupuj żadnych podróbek.
Awatar użytkownika
Sony
Administrator
Posty: 7094
Rejestracja: 20 sty 2009, 20:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV++
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Kontakt:

Błędy z VAGa prośba o pomoc

Post autor: Sony »

K@mil pisze:Tu zaznacze ze seacik nie ma zmieniarki, radio działa elegancko nie ma problemów.
Co powiecie mi o tym ?
Nie ma zmieniarki i dlatego komp wyczuwa brak komunikacji. Nie masz się co przejmować tym błędem.

Czujniki na @llegro oryginalne za 50zł to też pewne ryzyko... Podróbek krąży sporo.
K
K@mil
Forumowicz
Posty: 140
Rejestracja: 29 lip 2011, 19:11
Auto: Toledo
Model: 1M
Lokalizacja: Toruń

Błędy z VAGa prośba o pomoc

Post autor: K@mil »

Sony pisze:Nie ma zmieniarki i dlatego komp wyczuwa brak komunikacji. Nie masz się co przejmować tym błędem.

Czujniki na @llegro oryginalne za 50zł to też pewne ryzyko... Podróbek krąży sporo.


to powiedzcie mi co kupić :) moze jakiś zamiennik ale dobrej firmy co polecacie... no i co myslicie o tej temperaturze z klimatronika czy to wina wlasnie tego czujnika ?

I jeszcze jedno pytanie czy blad 17965 moze być błędem tymczasowym (chodzi mi to czy mogł wystąpić gdy np auto bylo delikatnie traktowane (styl jazdy dziadka do 90km/h) a po odmuleniu po okolo 500km moze minąć ? czy raczej nie ?
Awatar użytkownika
Sony
Administrator
Posty: 7094
Rejestracja: 20 sty 2009, 20:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV++
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Kontakt:

Błędy z VAGa prośba o pomoc

Post autor: Sony »

K@mil, przede wszystkim zadaj sobie pytanie czy chcesz zostać przy seryjnym radiu czy inne wrzucić. O radiach popytaj w innym temacie.

Błąd 17965 = wina zapieczonych łopatek na turbinie, zaworka N75 lub jakiejś nieszczelności na wężykach/rurach... Może być to błąd tymczasowy, ale nie musi.
Awatar użytkownika
vwir
Zasłużony
Posty: 2838
Rejestracja: 20 lis 2009, 09:58
Auto: DS5, Leaf
Model: 2.0HDI, EE
Lokalizacja: okolice Krosna

Błędy z VAGa prośba o pomoc

Post autor: vwir »

Kupowałem u tego gościa: http://allegro.pl/listing.php/user?us_id=7261806
Czujnik wygląda na oryginalny, działa idealnie.
ODPOWIEDZ