No i niestety peter174, nie są takie superaśne. Dostałem je i założyłem i też były za małe więc kropelka zadziałała. Fotek nie daję na razie bo z kumplem robiliśmy polerkę licznika i zostały ślady więc trzeba je usunąć. Efekt jest zajefajny szkoda tylko że nie chcą faktycznie pasować na ścisk
....... Było 121,8 KM i 253,1 Nm .......
....... Było 137,1 KM i 303,2 Nm .......
....... Było 154,5 KM i 339,7 Nm .......
EcuProject Jest 140 KM i 195 Nm Pb
a po załozeniu zaginales rant od wewnatrz ? po zagieciu rantu nic nie lata i wszystko jest super docisniete bez koniecznosci uzywania kropelki ... u siebie nie stosowalem zadnych kropelek tylko zapalniczką przygialem rancik ringu i od prawie roku trzyma się ok , nic nie przesuwa się biorac pod uwage dosc twarde zawieszenie i dziurawe drogi ...
[center][you] jeżeli szukasz jakiejś instrukcji o swoim Seacie to[/center]
[center][/center]
Ja tak jak pisałem wcześniej nic nie osiągnąłem zaginając brzegi zapalniczką (jak na filmikach) czy czymkolwiek innym. Różnica w średnicy między otworem w zegarach a ringiem była zbyt duża. Na czarnych tablicach ringi wyglądają świetnie... jednak ja rezygnuje z tego moda bo już raz kupowałem nowe zegary, drugi raz wolę się nie bawić z kropelką
peter174 pisze:a po załozeniu zaginales rant od wewnatrz ? po zagieciu rantu nic nie lata i wszystko jest super docisniete bez koniecznosci uzywania kropelki ... u siebie nie stosowalem zadnych kropelek tylko zapalniczką przygialem rancik ringu i od prawie roku trzyma się ok , nic nie przesuwa się biorac pod uwage dosc twarde zawieszenie i dziurawe drogi ...
Próbowałem ale to co wystaje do zaginania nie ma nawet 1mm jak zacząłem zaginać to z drugiej strony została szpara i tam zaginanie nic nie pomogło. Są dwie opcje albo słabe ringi albo ty miałeś mniejsze otwory w liczniku
koti a te opary z kropelki schodzą po wyschnięciu ??
....... Było 121,8 KM i 253,1 Nm .......
....... Było 137,1 KM i 303,2 Nm .......
....... Było 154,5 KM i 339,7 Nm .......
EcuProject Jest 140 KM i 195 Nm Pb
Ok. Nie, klej nie kapnął tylko gdzie nie gdzie są takie jasne naloty Dobra będziemy z kumplem ogarniać temat do końca i dam jakieś foto
....... Było 121,8 KM i 253,1 Nm .......
....... Było 137,1 KM i 303,2 Nm .......
....... Było 154,5 KM i 339,7 Nm .......
EcuProject Jest 140 KM i 195 Nm Pb
Dzisiaj założyłem swoje ramki , no ale oczywiście efekt marny
Po założeniu , musiałem użyć kropelki , no i wszystko fajnie ,.
Po założeniu wszystkiego do kupy i po odczekaniu ok. godziny zaczęły pojawiać się białe naloty na zegarach . Nawet na szybce się pojawiło
Wiecie może jak to usunąć ? Bo szkoda kasy na nowe zegary .