Wszystko zależy, co rozumiesz przez "zwykłe". To są olejowo-gazowe Bilsteina (B4)
Dla mnie zwykłe, to np. "wynalazki" KAMOKA Być może Sachs (KAYABA odpada, z tego co wiem firma trochę się pogorszyła) byłby trwalszy, ale niestety i cena wyższa. A co do Bilsteina, to podobno fabrycznie takie były montowane, ale nie wiem dokladnie.
Oryginalnie były montowane SACHS.
Obecnie najlepsze w przystępnej cenie są KAYABA. (nic się nie pogorszyło)
Osobiście Bilsteina bym nie założył no chyba że te wyższe modele ale to za 1 amorek trzeba liczyć ok 500zł.
Wymiana zwrotnicy prawy przód 100 plus 50 zwrotnica Montaż ringów na zegary
....... Było 121,8 KM i 253,1 Nm .......
....... Było 137,1 KM i 303,2 Nm .......
....... Było 154,5 KM i 339,7 Nm ....... EcuProject Jest 140 KM i 195 Nm Pb
Roxon40 dawaj foto jak wyszło. jakie brałeś? mi za chiny nie pasowały 2 komplety i zrezygnowalem. ja nie wiem, albo mam jakies niestandardowe zegary albo 2 lewe ręce. w każdym razie oby dwa były tak luźne że klej by nawet nie pomógł.
a ja mojego dzis okąpałem z okazji ładnej pogody:)
-Konserwacja mechanizmu wycieraczek.
-Poprawki lakiernicze ( troche rysek i odprysków sie nazbierało )
-Odnawianie skóry na kierownicy
-Pozycjonowanie klapy bagażnika ( z jednej strony odstawała do góry, szczeliny sie nie zgadzały)
Wymiana kierownicy skórzanej na nową bo próby malowania starej nie przyniosły oczekiwanego efektu. Udało mi się wyszukać taką w świetnym stanie za 150 zł z przesyłką