Sorki z odkop, ale tak się zastanawiam, jaki sens ma ustawianie ogrzewania na max? Przecież tam nie ma żadnego zaworu. Płyn cały czas płynie przez nią. Ogrzewaniem steruje klapa w kanale powietrza.
Możemy wróżyć z fusów, ale najpierw musimy je POMACAĆ
Witam!Mam taki problem że jak jadę wolno albo stoję w korku to mam temperaturę 90*C a jak tylko przyśpieszę to temp. spada do 60*C(w zimę nigdy nie złapał 90*C chyba że stałem 30 min w korku).Czy to jest wina czujnika czy może termostat???
Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej - szaleniec???
Mi to wygląda na termostat. W dieslu opisze może się komuś przyda w benzynie dokładnie nie wiem jak jest w tym silniku ale w dieslach tdi czujnik temperatury działa cztero-stopniowo i ma 4 fazy: 1- silnik zimny, 2- nagrzewanie, 3- temperatura robocza, 4- przegrzewanie. Że czujnik jest podwójny i 1 dokładnie pokazuje temp do kompa i drugi zaczyna od 30 C i mniej dokładnie mierzy dla wskaźnika na desce rozdzielczej to już chyba wszyscy wiedzą. Ja ost miałem podobny problem i dokładnie wyczaiłem jak działa to wszystko i niepotrzebnie kupiłem (z pośpiechu i nie przemyślenia) oryginalny nowy czujnik zielony jak coś mogę go odsprzedać jakby był komuś potrzebny. Gdy silnik ma temperaturę około 75- 78 C na desce rozdzielczej już powinno pokazywać 90 C. Bardzo łatwo sprawdzić vagiem i dłonią czy termostat czy czujnik.
mlody158.Nie posiadam vag-a a nie chce jechać do mechanika a by mi to sprawdził bo pewnie z 5 dyszek zawoła ale jak byś mógł powiedzieć jak ręcznie sprawdzić czy czujnik czy termostat to bym był wdzięczny?
Sony.Podobno Diesel się bardziej nagrzewa jak się jedzie a benzyna jak samochód stoi ale czy to prawda to nie wiem???
A i jeszcze jedno czy jak by był czujnik zepsuty to na climatroniku będzie pokazywać taką samą temp. jak na desce czy może na climatroniku będzie poprawna temperatura???
Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej - szaleniec???