Ja od jakiegoś czasu walczę z wyciekiem z układu chłodzenia. Płyn ubywa i nie wiadomo gdzie. Po trasie 80 km musiałem dolewać 0,5l. Sprawdziliśmy wszystkie przewody, króćce, złączki. Znaleźliśmy jakiś wyciek na dolnej krawędzi chłodnicy. Zalałem płynem uszczelniającym. Na początku pomogło, na jakiś czas był spokój, ale ostatnio znowu ubytek. Kolejna dawka uszczelniacza, tym razem wiórki. I to był błąd. Wiórki przeczyściły mi układ chłodzenia, płyn zrobił się rdzawy, pojawił się rdzawy szlam. Chłodnica już nie cieknie bo się zapchała
dolny przewód zimny (a wskazówka temperatury pokazuje 90 stopni).
Układ do czyszczenia.
Nowa chłodnica już zamówiona i mam nadzieję że na tym się skończy.
Seat Toledo II, 1.9 TDI 110 KM ASV, 2000r.