Dziś wyczyściłem EGR ( tyle ze w Ibizie kolegi 1.9 TDI 90KM AGR) ile tam było syfu Jak to zobaczyłem to w tym tygodniu muszę zabrać się za wyczyszczenie EGRa u siebie w Tolku i chyba przy okazji kolektor dolotowy wyczyszczę. A orientuje się ktoś czy przychodzi do niego jakaś uszczelka czy po wyczyszczeniu składamy na sylikon?
A u mnie pojawił się problem,po wymianie rozrządu coś zaczęło warkotać,gdy się zagrzeje ,sprawdziłem obie pompy,nic,podejrzewam że rolka napinacza,gadałem z kolegą miał to samo w golfie,w tym tygodniu wymiana,a tą zaniosę do sklepu i powiem co o tym myślę.
Szymek08 pisze: A orientuje się ktoś czy przychodzi do niego jakaś uszczelka czy po wyczyszczeniu składamy na sylikon?
Jak dobrze ściągniesz to nic nie na silikon tylko kupujesz nową uszczelkę pod ssący a z jednej strony EGR masz uszczelkę metalową z drugiej strony ze specjalnego materiału i zakładasz z powrotem. Warto jeszcze wymienić oring w tym całym "gaszaku" lub jak kto woli recyrkulacji spalin na nowy bo może się lać potem syf jak ruszysz no chyba że nie będziesz tego rozdzielał, jak nie zaślepiasz warto ograniczyć jego działanie Vagiem. Ja rurkę od EGR ściągałem chyba 4 razy i jest na starych uszczelkach i nic nie przepuszcza wymieniałem tylko jw.
a więc jak wcześniej chwilowo tak zamontowałem stożek
potem rozebrałem klosze przednie i dół kloszy pomalowałem na czarny mat aby wyglądały na przyciemnione efekt taki oraz dodałem spryskiwacze na klosze przednie
no i zamontowałem spryskiwacze do przednich reflektorów i do ksenonów ;p
oraz przewody od spryskiwaczy podpięte pod orginalną pompkę