U mnie go wogóle nie ma i chciałem sobie kupić wyświetlacz dwu segmentowy żeby na górze zostało to co było czyli radio a na dół wrzucić jakieś napięcie, napis, temperaturę zewnętrzną cokolwiek co ma sens
....... Było 121,8 KM i 253,1 Nm .......
....... Było 137,1 KM i 303,2 Nm .......
....... Było 154,5 KM i 339,7 Nm .......
EcuProject Jest 140 KM i 195 Nm Pb
kornat pisze:Chyba mnie źle zrozumiałeś. Chodziło mi o to że ten dolny jest często zaklejony czarną taśmą. Wystarczy go rozebrać i odkleić. Tylko teraz pytanie czy dolny nie przetwarza inaczej niż ten górny.
Jak pisałem wyżej - dolny jest tylko wyswietlaczem temperatury, żeby to zmienić trzebaby zdeasemblować flash w liczniku i pokombinować - gra nie warta świeczki...
Nie wiem czy dobrze wcelowałem z pytaniem ale temat jest o displayach w liczniku więc wale tu czy sama szybka z komputera pokładowego podejdzie p&p z angola czy trzeba coś modzić??
w załączniku przesyłam opis złącza dodatkowego wyświetlacza.
I tu moje pytanie: jeśli się podłączy te trzy przewody według opisu działa górny wyświetlacz.
Potrzebował bym informacji w co wpiąć 3 pin wyświetlacza "output temperatur signal" żeby dolny wyświetlacz zaczął pokazywać temperaturę?
Jakieś pomysły? Mi przyszło do głowy żeby wpiąć się albo gdzieś w licznik albo w klimatronik ale nie wiem czy to dobry trop...
Dodam jeszcze, że próbowałem bezpośrednio podpiąć czujnik temperatury zewnętrznej w pin 2 i 3 dodatkowego wyświetlacza ale też bez skutku... dlatego też wydaje mi się że to musi być sygnał temperatury nie z czujnika bezpośrednio tylko po przetworzeniu przez moduł komfortu? sam już nie wiem...
Ludzie wpinali tam pin 26 z zielonej kostki i pokazywało temp. zewnętrzna ale jest coś nie tak bo się często coś sypało z pokazywaniem (czyli. nie prawidłową temp.). A nie próbowałeś podpiąć pod pin 3 i drugi koniec czujnika pod masę? (chyba pin 6).
A żeby w tym górnym pokazywało napięcie z aku to potrzebny by był jakiś czujnik???W które kable się trzeba wpiąć aby się włączył ten wyświetlacz(tak żeby sie tylko zaświecił aby go sprawdzić), w te co idą do radia czy może trzeba rozbierać cały licznik???
Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej - szaleniec???