Ja dziś poprawiłem w końcu pokrętło regulacji powietrza,dochodziło do połowy,jakiś ktoś ścisną obie linki razem ,no i dolna była za krótka ,działa jak trzeba,za to podział mi się prąd ,nie ma nawiewu ,oblukałem bezpieczniki i nic,myślałem że może przekaźnik,ale oprócz nawiewu działa wszystko,tak że wątpię że jest osobny ,pożyczyłem prąd od radia CD i działa,lecz usterkę muszę odnaleźć .
Pół roku po wurzuceniu fabrycznego radia postanowiłem "zrobić coś" z LCD w liczniku. Sobotnim rankiem udało mi się do niego podpiąć. Niestety z braku czasu dalsze zabawy odstawiam na potem. Oto pierwsze efekty:
Tylko najlepiej w dziale DIY nie tutaj bo się zaraz zgubi
....... Było 121,8 KM i 253,1 Nm .......
....... Było 137,1 KM i 303,2 Nm .......
....... Było 154,5 KM i 339,7 Nm .......
EcuProject Jest 140 KM i 195 Nm Pb
....... Było 121,8 KM i 253,1 Nm .......
....... Było 137,1 KM i 303,2 Nm .......
....... Było 154,5 KM i 339,7 Nm .......
EcuProject Jest 140 KM i 195 Nm Pb
A dziś wymieniłem czujnik świateł hamowania czyli świateł STOP. Wymiana banalnie prosta tyle że trochę odkręcania było żeby się do czujnika dostać... A wiedziałem że to czujnik bo w czasie jazdy zaczęła mi mrygać kontrolka od świec żarowych. Czujnik kosztował mnie 33pln więc tragedii nie ma
tyle że trochę odkręcania było żeby się do czujnika dostać...
Jak ktoś ma zwinne rączki to da się bez odkręcania wymienić bo tam jest wycięcie i nie trzeba tej osłony dolnej ściągać - sprawdzone przez siebie kilka krotnie.