[1L] Problemy z gazem - zwiększone obroty itp.

Wszystko o silnikach zasilanych gazem
ODPOWIEDZ
m
marcelous
Świeżak
Posty: 2
Rejestracja: 20 gru 2009, 14:58
Auto: ...
Model: ...
Lokalizacja: Łódź

[1L] Problemy z gazem - zwiększone obroty itp.

Post autor: marcelous »

gaz jest firmy Elpigas (EMMEGAS) wymieniłem parownik na nowy filterek gazu wymieniony, nie jest mułowaty wszystko jest ok jeżeli chodzi o moc
Awatar użytkownika
daniel321
Forumowicz
Posty: 114
Rejestracja: 10 kwie 2010, 15:39

[1L] Problemy z gazem - zwiększone obroty itp.

Post autor: daniel321 »

u mnie wtrysk byl pekniety i identycznie robilo poczekalem jak zgasl z 15 minut i odpalil normalnie
zapraszam do mojego postu, odświezony:) nowe foty itp link
http://toledoclubpolska.pl/viewtopic.php?t=2763
k
krzymeek

[1L] Problemy z gazem - zwiększone obroty itp.

Post autor: krzymeek »

Siemanko, miałem podobny problem. :cry: Przyczyną tego jest uszkodzony przepływomierz powietrza a nie zasysanie lewego powietrza, dlatego Strzela i są niższe obroty a na benzynie może nie chodzi. :-P :-P Dobra rada :-P :-P to zmienić przepływomierz i zamontować klapę anty wybuchową. Można również zdemontować przepływomierz powietrza i ustawić klapę na 3\4 Wtedy samochód będzie chodził na benzynie tylko jak zimny to będzie nie równo pracował silnik,a na gazie powinno być dobrze;) :-) :-) :-) :-) :-)
Awatar użytkownika
grobowiec
Forumowicz
Posty: 53
Rejestracja: 11 wrz 2009, 12:03
Auto: ...
Model: ...
Lokalizacja: Warszawa

Landi Renzo- na nagrzanym silniku nie chce się uruchomić.

Post autor: grobowiec »

Cześć,
na początek dane:
silnik 1.6 100KM + instal. gazowa III gen. Landi Renzo- sekwencja.
Problem jest tak jakby odwrotny niż w pozostałych postach.
Na zimnym silniku odpalenie go nie stanowi problemu (odpala na benzynie po czym przy osiągnięciu właściwej temperatury, przełącza się na gaz) natomiast gdy silnik jest gorący, nie można go uruchomić (trzeba pocisnąć pedał gazu by go odpalić).
Co ciekawe, jeśli przed zgaszeniem silnika przełączę na benzynę i chwilę dam mu tak popracować, ponowne uruchomienie ciepłego silnika nie stanowi problemu.
dziękować.

PS. Czy możenie polecić jakiegoś gazownika w Warszawie lub okolicach, który zna się na rzeczy i posiada odpowiedni sprzęt (by nie robił tego "na oko" :mrgreen: )
Awatar użytkownika
tony
Zasłużony
Posty: 2725
Rejestracja: 18 maja 2008, 20:26

[1L] Problemy z gazem - zwiększone obroty itp.

Post autor: tony »

mam w wwy dobrego gazownika - zainteresowany?
Pozdrawiam użytkowników Seata Toledo. Dziękuję wam za dobroć i za modlitwy. Z serca wam błogosławię.
Serdetschnje posdrawjam Toledziakuf
Tony
Awatar użytkownika
grobowiec
Forumowicz
Posty: 53
Rejestracja: 11 wrz 2009, 12:03
Auto: ...
Model: ...
Lokalizacja: Warszawa

[1L] Problemy z gazem - zwiększone obroty itp.

Post autor: grobowiec »

Jasne Tony,

zapodaj namiary, jeśli nie chcesz na forum publicznym, poniżej adres mailowy:

karroll@orange.pl

dzięki
Awatar użytkownika
tony
Zasłużony
Posty: 2725
Rejestracja: 18 maja 2008, 20:26

[1L] Problemy z gazem - zwiększone obroty itp.

Post autor: tony »

Janek Oleksiak - 505144600
może się spota zrobi przy okazji :)
Pozdrawiam użytkowników Seata Toledo. Dziękuję wam za dobroć i za modlitwy. Z serca wam błogosławię.
Serdetschnje posdrawjam Toledziakuf
Tony
Awatar użytkownika
grobowiec
Forumowicz
Posty: 53
Rejestracja: 11 wrz 2009, 12:03
Auto: ...
Model: ...
Lokalizacja: Warszawa

[1L] Problemy z gazem - zwiększone obroty itp.

Post autor: grobowiec »

dzięki Tony.

Na PW wysłałem Ci jeszcze pytanko.
d
dude88pl
Forumowicz
Posty: 498
Rejestracja: 03 lis 2010, 17:50

Problemy z gazem

Post autor: dude88pl »

Mam taki problem mianowicie założyłem do swego Tolka instalację gazową i co jakiś czas regularnie wywala mi błąd 17536 Długoterminowy pomiar paliwa - system za słaby (bank 1) dodam że autko jak na gazie tak i na benzynie spisuje się rewelacyjnie, nie ma żadnych falowań obrotów czy niespodziewanych gaśnięć... Byłem już 3 razy na regulacji (ostatnio jeździłem z nim nawet po mieście z instalacją podpiętą pod komputer i wszystko jest niby ok) a problem jak powracał tak powraca. Może ktoś może mi pomóc??? I wyjaśni co dokładnie oznacza ten błąd.
Ostatnio zmieniony 10 mar 2011, 13:58 przez dude88pl, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Danielek.
Forumowicz
Posty: 1853
Rejestracja: 11 kwie 2011, 21:34
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9
Lokalizacja: WA

[1L] Problemy z gazem - zwiększone obroty itp.

Post autor: Danielek. »

Problem ktory probuje rozwiazac to zapalajaca sie na ulamek sekundy kontrolka ladowania oczywiscie kiedy silnik jest zasilany lpg,dzieje sie to przy gazie w depnietymw podloge np przy wyprzedzaniu.Kontrolka zapala sie gasnie i tak kilka razy.
Wyeliminowalem uszkdzenie szczotek i regulatora napiecia poniewaz na benzynie przy tych samych warunkacyh problem sie nie pojawia.
Pacjent to Seat Toledo 1.8 20v
Za jakie kolwiek wskazowki bede wdzieczny.
ODPOWIEDZ