Logi z VAGa i prośba o diagnozę

ODPOWIEDZ
s
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: szymekgd »

Wyglada to tak: ecu steruje N18 i ten przelacza (zassysa przy stanie "on") silownik zaworu, ale logi mowia, ze ten nie otwiera doprowadzenia spalin z kolektora wydechowego, sprawdz czy do silownika dociera podcisnienie i ew. czy silownik nie padl.
d
dziubek6
Forumowicz
Posty: 259
Rejestracja: 18 lip 2010, 23:10
Auto: Toledo
Model: 1.9
Lokalizacja: Warszawa

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: dziubek6 »

szymekgd pisze:Wyglada to tak: ecu steruje N18 i ten przelacza (zassysa przy stanie "on") silownik zaworu, ale logi mowia, ze ten nie otwiera doprowadzenia spalin z kolektora wydechowego, sprawdz czy do silownika dociera podcisnienie i ew. czy silownik nie padl.

Dzięki za odpowiedź tylko jak go sprawdzić i jak sprawdzić czy dociera podciśnienie? Po prostu zdjąć wężyk?
1.9 AHF
k
krashtest81
Forumowicz
Posty: 10
Rejestracja: 21 lis 2010, 20:06

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: krashtest81 »

Trochę czasu poświęciliśmy dziś tolkowi i oto nasze wypociny. Proszę o rzut okiem i jakąś informację co się dzieje. A więc .... mój tolek to 1L 1.9 tdi 110 KM

Problemy ...

Jakaś dziwna reakcja po wymianie płynu chodzącego i węży którymi płyn biegnie tzn węży które odchodzą o trójnika ochodzącego do pompy i chłodnicy.

Wcześniej turbo czasami przechodziło mi w tryb awaryjny - po 120 km/h ale po przegonieniu problem zanikał. Teraz po wymianie po prostu turbo nie ciągnie ( wiem że działa bo z logów statycznych wynika że turbo działa a po drugie gdzieś wyczytałem że gdy padło by całkiem to przy tym występuje dymienie itp a u mnie nic z takich.


http://vaglog.rtnet.pl/marcin.warzecha_49163.html
http://vaglog.rtnet.pl/marcin.warzecha_49164.html
http://vaglog.rtnet.pl/marcin.warzecha_49165.html
http://vaglog.rtnet.pl/marcin.warzecha_49166.html
http://vaglog.rtnet.pl/marcin.warzecha_49167.html
http://vaglog.rtnet.pl/marcin.warzecha_49168.html
http://vaglog.rtnet.pl/marcin.warzecha_49169.html
http://vaglog.rtnet.pl/marcin.warzecha_49170.html
http://vaglog.rtnet.pl/marcin.warzecha_49171.html

Jeszcze jedno wrzucam błędy które wyskoczyły po sprawdzeniu może do czegoś się przydadzą.

01268 - Quantity Adjuster (N146)
17-10 - Control Difference - Intermittent
01268 - Quantity Adjuster (N146)
35-10 - - - Intermittent
01268 - Quantity Adjuster (N146)
27-10 - Implausible Signal - Intermittent
00765 - Modulating Piston Movement Sensor (G149)
35-00 - -
00539 - Fuel Temperature Sensor (G81)
30-00 - Open or Short to Plus
01237 - Fuel Shut-Off Valve (N109)
31-00 - Open or Short to Ground
01269 - Commencement of Injection Valve (N108)
31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent

Readiness: N/A

Monday,30,June,2008,00:00:00:26365
VCDS Version: Release 805.0

Address 15: Airbags
Control Module Part Number: 6N0 909 603 AC
Component and/or Version: AIRBAG VW2 V00
Software Coding: 16707
Work Shop Code: WSC 16707
1 Fault Found:

00532 - Supply Voltage B+
07-10 - Signal too Low - Intermittent

Bardzo proszę o jakąś informację bo kocham mojego tolka i chcę nim dalej się cieszyć jak dotychczas. Jestem gotów zainwestować trochę pieniędzy aby nim dalej pomykać.

Tak poza tematem - to auto to pierwszy samochód którym tak długo jeżdżę i wiecie co .... nawet nie myślę o zmianie .. :-P :-P :-P :-)

Wszystko fajnie tylko wypadałoby się jeszcze przywitać w odpowiednim dziale - tyle jesteś na forum i jeszcze tego nie zrobiłeś... :)
Ostatnio zmieniony 19 cze 2011, 20:37 przez krashtest81, łącznie zmieniany 1 raz.
s
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: szymekgd »

Skasuj bledy i zobacz ktore wroca, nie miga ci kontrolka swiec zarowych, obroty na jalowym faluja, silnik przeywa? Wszystkie bledy sa zwiazane z nastawnikiem/pompa wtryskowa i nie wroza nic dobrego...
k
krashtest81
Forumowicz
Posty: 10
Rejestracja: 21 lis 2010, 20:06

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: krashtest81 »

ano sytuacja wygląda tak ...

skasowałem wszystkie błędy po czym zrobiliśmy logi dynamiczne i statyczne. Przy tej operacji turbo wogóle nie ciągło - tak jak mówiłem wcześniej. Nie gasząc go po logach przyjechałem do domu i po kilku godzinach jechałem załatwić sprawy i .... okazało się że turbo się wkręca bez żadnych problemów .... SUPER :-)

Jak na razie wszystko wygląda na ok - pojeździłem trochę gasząc go i po chwili jadąc dalej. Po dłuższym postoju też wszystko ok.

Dziś zamówiłem kabelek i jak tylko go dostanę od razu sprawdzę czy są jakieś nowe błędy z tym właśnie związane.

Co do szarpania ... taka sytuacja była przez od 5 miesięcy po wypadku który miałem tolkiem ... cały czas mnie to denerwowało ale gdy coś próbowałem dojrzeć pod maską ujrzałem luźną wtykę i gniezdo w którą miała być wtyka włożona... Więc spróbowałem iiiiiiii szarpanie ustało wskazując na właśnie ten problem ... mechanik po prostu zapomniał ją włożyć.

Jak tylko zbadam tolka ponownie napiszę czy są jakieś błędy.

Co do przywitania fakt .... zaraz to zrobię :oops:

Pozdrawiam i życzę szerokości :-)
Awatar użytkownika
bartekmk
Forumowicz
Posty: 1669
Rejestracja: 05 mar 2011, 20:55
Auto: Seat Toledo 1M
Model: ASV++
Lokalizacja: Katowice

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: bartekmk »

temperatura na zewnątrz ok 23-24 stopnie, na czerwono temperatura silnika, na niebiesko w dolocie, przejazd kilkunasto minutowy, rundka po krajówce tam i z powrotem ok 15 km. styl jazdy światła->but->światła. nowy termostat leży w aucie, myślicie że wymiana zmieni te wartości? dodam ze na desce 90st non stop.

Obrazek
o
olinek2
Forumowicz
Posty: 278
Rejestracja: 08 lut 2011, 17:59

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: olinek2 »

Jak na blacie ok to zostaw w spokoju ;)
Awatar użytkownika
bartekmk
Forumowicz
Posty: 1669
Rejestracja: 05 mar 2011, 20:55
Auto: Seat Toledo 1M
Model: ASV++
Lokalizacja: Katowice

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: bartekmk »

nie wydaje mi sie zeby to byla prawidlowa temp. moze ktos u siebie sprawdzic bo nie daje mi to spokoju..
Awatar użytkownika
Sznurek
Forumowicz
Posty: 65
Rejestracja: 10 lip 2011, 21:58

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: Sznurek »

Wykonałem próbę logów statycznych :

Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/sznurek_51756.html
Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/sznurek_51757.html
Grupy: 000,001,003 - http://vaglog.rtnet.pl/sznurek_51758.html
Grupy: 004,007,013 - http://vaglog.rtnet.pl/sznurek_51759.html
Grupy: 000,000 - http://vaglog.rtnet.pl/sznurek_51760.html
Grupy: 013,014,018 - http://vaglog.rtnet.pl/sznurek_51761.html

(nie wiem czy dobrze) ?

Kąt wtrysku wynosi na rozgrzanym silniku 43-46
Obrazek
Awatar użytkownika
koti
Zasłużony
Posty: 1394
Rejestracja: 04 sie 2008, 16:50
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI
Lokalizacja: Grójec

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: koti »

Sznurek pisze:nie wiem czy dobrze

Poczytaj TUTAJ jak się robi logi, brakuje grupy 011.
Seat Toledo II, 1.9 TDI 110 KM ASV, 2000r.
ODPOWIEDZ