Dlaczego chcemy wywalić EGR?

Wszystko o silnikach wysokoprężnych
ODPOWIEDZ
s
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

Dlaczego chcemy wywalić EGR?

Post autor: szymekgd »

W wolnej chwili poprzelaczam wezyki podcisnienia tak, zeby n18 zostal tylko z elektr. sterowaniem i zobacze czy nastanie spokoj...

A swoja droga to niezle mnie chlopaki przestraszyliscie z tym zatrzymywaniem sie turbiny, juz myslalem, ze lopatki o obudowe sie zatrzymuja :-D
Awatar użytkownika
Sony
Administrator
Posty: 7094
Rejestracja: 20 sty 2009, 20:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV++
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Kontakt:

Dlaczego chcemy wywalić EGR?

Post autor: Sony »

szymekgd, no przecież jak wyłączysz silnik to się turbo zatrzyma tak :D :P ? ;)

Daj znać co pod maską zapiszczy po zabawie z wężykami :)
s
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

Dlaczego chcemy wywalić EGR?

Post autor: szymekgd »

Oczywiscie,ze sie zatrzyma, ale z przyjemnym swistem ;)

[ Dodano: 2011-06-19, 19:51 ]
Sony pisze:Daj znać co pod maską zapiszczy po zabawie z wężykami :)


Dobra, wyciagnalem z trojnika zasilanie podcisnieniem n18, wlozylem zaslepiony odcinek wezyka i nastala bloga cisza ;) Jednym slowem, po zaslepieniu egr'a dodatkowo robimy powyzsza czynnosc i nie zauwazamy zmiany.
D
Domelek
Forumowicz
Posty: 233
Rejestracja: 26 lis 2010, 17:30

Dlaczego chcemy wywalić EGR?

Post autor: Domelek »

Dzisiaj i ja rozkręciłem EGR i powiem wam że trochę się zdziwiłem bo było zasyfione galancie. Ale wszystko wyczyściłem,i zauważyłem że trochę bardziej mi dymi,wcześniej nic nie dymił,a teraz widać ten dymek. To normalne???
Awatar użytkownika
Sony
Administrator
Posty: 7094
Rejestracja: 20 sty 2009, 20:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV++
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Kontakt:

Dlaczego chcemy wywalić EGR?

Post autor: Sony »

Domelek, może zaczęła się sadza wypalać ;) W końcu świeżym powietrzem zaczął silnik oddychać :P

A zaślepiałeś EGR ?
D
Domelek
Forumowicz
Posty: 233
Rejestracja: 26 lis 2010, 17:30

Dlaczego chcemy wywalić EGR?

Post autor: Domelek »

Nie zaślepiałem,bo nie miałem czasu,nawet nie miałem tego w zamiarze czyścić,ale rozkręciłem z ciekawości i jak to zobaczyłem to aż mi się żal zrobiło Tolka i wyczyściłem.
Może i masz rację z ta sadzą,w prawdzie to nim nie jeździłem tylko pochodził trochę na jałowym i jak mu gazu dałem to przydymił przez parę sekund,ale wydaje mi się że jak go zapaliłem drugi raz to już mniej przydymił.
Awatar użytkownika
Sony
Administrator
Posty: 7094
Rejestracja: 20 sty 2009, 20:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV++
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Kontakt:

Dlaczego chcemy wywalić EGR?

Post autor: Sony »

Domelek, ja miałem podobnie. Tak sobie rozebrałem, a jak zobaczyłem ten syf to szybka decyzja: CZYSZCZĘ! :D

Ja bym się nie przejmował tym dymieniem ;) Zaślepiłbym na Twoim miejscu ten EGR :)
Awatar użytkownika
bartek
Forumowicz
Posty: 2115
Rejestracja: 04 lis 2008, 21:12
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI
Lokalizacja: Olsztyn

Dlaczego chcemy wywalić EGR?

Post autor: bartek »

jest gorąco to dymi - normalka. EGR zaślepiać, nie dyskutować.
RB Auto - warsztat samochodowy
Olsztyn, Kołobrzeska 50
www.rbauto.eu
Zapraszamy
D
Domelek
Forumowicz
Posty: 233
Rejestracja: 26 lis 2010, 17:30

Dlaczego chcemy wywalić EGR?

Post autor: Domelek »

Sony bo aż się żal robi samochodu jak się widzi taki syf :-( .
Nom nie przejmuje się aż tak tym,tylko chodziło mi o to że wcześniej nie dymił a zrobiłem nim już ponad 10 000 tyś km,a po wyczyszczeniu zaczął trochę dymić. Zobaczę jak będę nim jechał czy bardzo będzie dymił.
Awatar użytkownika
kornat
Forumowicz
Posty: 2452
Rejestracja: 13 lis 2009, 21:48
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI AHF
Lokalizacja: Tarnobrzeg

Dlaczego chcemy wywalić EGR?

Post autor: kornat »

A ja mam takie pytanie. Po zaślepieniu turbina szybciej się kręci, czy się szybciej nie zużyje? a ja chciałem dla testu zaślepić ten wężyk który idzie od N18 do EGR ale nie wiem czy w taki sposób coś się zmieni. Co o tym myślicie?
ODPOWIEDZ