Nie, nie udało mi się, schowek i bagażnik nadal ciemny, na razie prace zawieszone- sesja. Hmm, u mnie jest kontrolka która wygląda jak otwarte drzwi o ile dobrze pamiętam, ale nie bagażnik...
....... Było 121,8 KM i 253,1 Nm .......
....... Było 137,1 KM i 303,2 Nm .......
....... Było 154,5 KM i 339,7 Nm .......
EcuProject Jest 140 KM i 195 Nm Pb
Dzisiaj wieczorem znowu w jedną stronę do sklepu światła działały a jak wracałem już nie.
Ma może ktoś schemat instalacji elektrycznej do 1M albo wie jakie oznaczenie ma przekaźnik świateł (z informacji na tym forum mam oznaczenie R8) jeżeli takie ma oznaczenie to czy jest one widoczne jak się dostane to przekaźników.
Dzisiaj wieczorem znowu w jedną stronę do sklepu światła działały a jak wracałem już nie. Ma może ktoś schemat instalacji elektrycznej do 1M albo wie jakie oznaczenie ma przekaźnik świateł (z informacji na tym forum mam oznaczenie R8) jeżeli takie ma oznaczenie to czy jest one widoczne jak się dostane to przekaźników.
Zacznij od wyłącznika. Łatwo go wyciągnąć i łatwo sprawdzić. Wystarczy omomierz, albo nawet zwierać styki wtedy gdy Ci nie działają te światła i zobaczysz, czy zaczynają świecić.
Dzisiaj rozebrałem włącznik (wg manuala na forum) i niestety wbrew temu co było tam napisane to te miedziane styki i obudowa plastikowa mogą się stopić (widać na zdjęciu).
Zauważyłem że światła mijania są pod bezpiecznikiem 15A. Nie wiem co mogło być przyczyną stopienia i że nie przepaliły się bezpieczniki.
Nie masz założonych mocniejszych żarówek? W wyłączniku przepnij się na któryś z nieużywanych styków (na przykład ten od spryskiwaczy reflektorów - o ile ich nie posiadasz).
No właśnie nie wiem, ale zobaczę jak założę bezpieczniki 10 A, może i przepięcie by pomogło ale ten wałek sterujący z wypustkami jest podtopiony a zresztą i tak chyba przekręciłem bolec i teraz mam na odwrót (światła wł/wył.). A zresztą włącznik taki na Alledrogo kosztuje 50 zl chociaż nikt nie chce potwierdzić że pasuje on do 1M (niby do golfa IV, octavii, passata,) a przecież to samo.