[1L/1M] Momenty "zasłabnięcia"

Wszystko o silnikach wysokoprężnych
ODPOWIEDZ
s
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

[1L/1M] Momenty "zasłabnięcia"

Post autor: szymekgd »

dziubek6 pisze: Logi zrobione są w odpowiednim dziale. viewtopic.php?p=52314&sid=acb9faef78f56661f306e46fe2df788e#52314 , jazda leonem czysta przyjemność, między innymi dlatego chciałem zmienić tolka na nowzego z lepszym wyposażeniem.


Interesowales sie czujnikiem doladowania? Jego wskazanie cisn atmo. na biegu jalowym jest za duze.
d
dziubek6
Forumowicz
Posty: 259
Rejestracja: 18 lip 2010, 23:10
Auto: Toledo
Model: 1.9
Lokalizacja: Warszawa

[1L/1M] Momenty "zasłabnięcia"

Post autor: dziubek6 »

szymek mówisz o n75? Jeżeli tak to nie interesowałem się nim, doładowanie dobre więc myślałem że jest OK
1.9 AHF
s
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

[1L/1M] Momenty "zasłabnięcia"

Post autor: szymekgd »

Nie, o czujniku cisn. doladowania, przy jalowym masz ponad 1100...ale moze tak mapa jest zrobiona?
d
dziubek6
Forumowicz
Posty: 259
Rejestracja: 18 lip 2010, 23:10
Auto: Toledo
Model: 1.9
Lokalizacja: Warszawa

[1L/1M] Momenty "zasłabnięcia"

Post autor: dziubek6 »

A można go jakoś sprawdzić? Gdzię się znajduje?
1.9 AHF
S
Szymek08
Forumowicz
Posty: 1687
Rejestracja: 22 sie 2009, 17:18
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI AHF+
Lokalizacja: Piła

[1L/1M] Momenty "zasłabnięcia"

Post autor: Szymek08 »

Koledzy odpiolem przedchwilą przepływkę w ibizie kolegi - efekt jest taki ze na jedynce auto wkreca sie i jedzie o niebo lepiej to samo na 2 i 3 biegu ale dalej na 4 biegu max 120 a na 5 140. Wiec nie wiem co to moze byc. Napewno przeplywka do wymiany bo po odpieciu jest roznica na + chodź tylko na pierwszych 3 biegach
Awatar użytkownika
Sony
Administrator
Posty: 7094
Rejestracja: 20 sty 2009, 20:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV++
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Kontakt:

[1L/1M] Momenty "zasłabnięcia"

Post autor: Sony »

Szymek08, zatem przepływka do wymiany to po primo.

Po secundo podepnij auto pod VAGa. Ja bym przeczyścił N75 na Twoim miejscu, bo to nie jest dużo roboty, a zepsuć to trudno (chyba że membranę przedziurawisz)...
S
Szymek08
Forumowicz
Posty: 1687
Rejestracja: 22 sie 2009, 17:18
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI AHF+
Lokalizacja: Piła

[1L/1M] Momenty "zasłabnięcia"

Post autor: Szymek08 »

N75 jutro kumpel wyczyści, no i VAG.

[ Dodano: 2011-03-24, 08:21 ]
No i jak obiecałem to pisze co było z tą Ibizą 1.9 TDI 90KM AGR. Kumpel przeczyścił N75 i niewiele to dało a powiem więcej V-max zmalał ze 140 do 120 km/h, kolega postanowił wymienić przepływkę bo jak pisałem po odpięciu starej było lepiej. Zakupił ja na Allegro za 108zł z przesyłką ;-) Po podpięciu poprawa ale po 5 minutach auto zaczęło przerywać no myślałem ze nas trafi - no ale czego się spodziewać po przepływce za 94,50zł. No ale jak już siedzieliśmy przy Ibizie to mówimy wykręcamy turbinę zawsze taniej będzie. Jeszcze zanim się za to zabraliśmy wszedłem na kanał i przyglądnąłem się Ibizie od dołu. Moją uwagę przykuł obluzowany SMIC. Po dokładniejszych oględzinach byłem w szoku okazało się ze w obudowie była dziura wielkości 2zł. Wyciągneliśmy SMIC a było z tym roboty co niemiara posklejaliśmy wszystko. Potem wszystko zostało złożone i podpięte. No i nastąpiła chwila prawdy - odpalam Ibizę lekko dodaje gazu i już wiem ze wszystkie problemy zniknęły. Rozgrzałem Ibizę do odpowiedniej temperatury i pełen ogień -a auto zaczęło jechać tak jak powinno. A zadowolenie z roboty - BEZCENNE :-)
Ostatnio zmieniony 10 mar 2011, 22:44 przez Szymek08, łącznie zmieniany 1 raz.
s
sebol89
Forumowicz
Posty: 81
Rejestracja: 16 sty 2010, 20:24

[1L/1M] Momenty "zasłabnięcia"

Post autor: sebol89 »

W moim Tolku dzieje się rzecz dziwna. W zeszłym roku działo mi się podobnie. Chodzi mi o turbinę. Chodzi o to, że łapie zawiechę, ale tylko w upały. Wskazówka od temp. silnika wychyla mi się minimalnie za 90st. I wtedy turbo się odłącza. Ostatnio jechałem i tak się stało. Zgasiłem i było ok. Jechałem dalej i temp. była już ok. I turbo też ok. Termostat płyn wymieniony. Ale coś mi się wydaje, że na termostat trochę poskąpiłem. 20 zł. firma X. Ale innego nie mieli a miałem auto rozgrzebane. Ktoś spotkał się z czymś podobnym? Może czujnik temperatury walnięty? Tylko pytanie co ma jedno z drugim wspólnego. Chodzi o silnik AFN 110km
Awatar użytkownika
Sony
Administrator
Posty: 7094
Rejestracja: 20 sty 2009, 20:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV++
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Kontakt:

[1L/1M] Momenty "zasłabnięcia"

Post autor: Sony »

sebol89, a może intercooler nie wyrabia z chłodzeniem ? Tak sobie głośno myślę :roll:
s
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

[1L/1M] Momenty "zasłabnięcia"

Post autor: szymekgd »

sebol89 pisze:[...]Może czujnik temperatury walnięty? Tylko pytanie co ma jedno z drugim wspólnego. Chodzi o silnik AFN 110km


Czujnik sprawdz vagiem i go wyklucz, w zaleznosci od temp. ecu wylicza np. dawke paliwa.
ODPOWIEDZ