Toledo II z silnikiem 1.8 20V

Toledo II generacji
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
tony
Zasłużony
Posty: 2725
Rejestracja: 18 maja 2008, 20:26

Toledo II z silnikiem 1.8 20V

Post autor: tony »

jaka to frajda z jazdy przy tak niskiej kulturze pracy silnika?? pomijam już fakt braku pełnej skali na obrotomierzu :lol:

wracając do meritum > kazmisz, przy takich przebiegach bierz tańszą w zakupie benzynę (z bardziej wiarygodnym przebiegiem) > w ten sposób oszczędzisz sobie nerw i kasy (jakbyś kupił skręconego z zachodu diesla, który dostał na granicy drugie życie).

Jak moje argumenty wciąż nie przemawiają to porównaj sobie zawartość działów technicznych diesla i benzyny na naszym forum :)
Pozdrawiam użytkowników Seata Toledo. Dziękuję wam za dobroć i za modlitwy. Z serca wam błogosławię.
Serdetschnje posdrawjam Toledziakuf
Tony
G
GangstaMarc

Toledo II z silnikiem 1.8 20V

Post autor: GangstaMarc »

tony pisze:pomijam już fakt braku pełnej skali na obrotomierzu :lol:


zapomniałeś tylko dodać, że aby jako tako autko "jechało" to musisz wykorzystywać jakieś końcowe 3/7 (42%) tej pełnej skali, a klekot ciągnie w 4/5 (80%) swojej "niepełnej" skali obrotomierza :570:
Awatar użytkownika
vwir
Zasłużony
Posty: 2838
Rejestracja: 20 lis 2009, 09:58
Auto: DS5, Leaf
Model: 2.0HDI, EE
Lokalizacja: okolice Krosna

Toledo II z silnikiem 1.8 20V

Post autor: vwir »

Jak moje argumenty wciąż nie przemawiają to porównaj sobie zawartość działów technicznych diesla i benzyny na naszym forum

A porównując to pamiętaj, że jakieś 80% użytkowników tolków to właściciele diesli...
Awatar użytkownika
bart111
Forumowicz
Posty: 599
Rejestracja: 13 kwie 2011, 21:54
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASZ
Lokalizacja: Cegłów/Wwa

Toledo II z silnikiem 1.8 20V

Post autor: bart111 »

tony pisze:jaka to frajda z jazdy przy tak niskiej kulturze pracy silnika?? pomijam już fakt braku pełnej skali na obrotomierzu :lol:


Co do niskiej kultury pracy to może miałbym odmienne zdanie bo mój Tolek jedzie na prawdę dobrze a co do frajdy to jest nieporównywalnie wyższa niż jazda jakąś benzyną którą trzeba kręcić na maxa żeby w aucie odezwał się moment obrotowy (pomijając duże silniki, turbiny, po modach) i na pewno taka jazda wychechle dużo więcej paliwa co za tym idzie złotówek. A co do skali - tony powiedz jak twoje auto zbiera się od 1500 obrotów??? :mrgreen:

Jeśli kolega faktycznie mało jeździ i nie zależy mu na osiągach to dla niego lepszym rozwiązaniem jest benzyna małej pojemności, jeśli kręci kilometry i chce mieć trochę frajdy/zabawy z jazdy niech inwestuję w dobrze sprawdzonego przed zakupem Diesla ;-)
Awatar użytkownika
tony
Zasłużony
Posty: 2725
Rejestracja: 18 maja 2008, 20:26

Toledo II z silnikiem 1.8 20V

Post autor: tony »

vwir pisze:A porównując to pamiętaj, że jakieś 80% użytkowników tolków to właściciele diesli...

Nie zawsze większość ma rację :lol:

bart111, jak chcesz naprawdę porównywać osiągi to najlepiej tak samo wyposażone jednostki.
W przypadku mojej benzyny musiałbyś ją porównać z tak samo wolnossącym dieslem (może 1,6 z VW III hehe)...
Jak chcesz porównywać osiągi do twojego diesla to proponuję jakieś uturbione 1,8 - 2,0 - przyspieszenie od 1500 obrotów mają dobre :)
Pozdrawiam użytkowników Seata Toledo. Dziękuję wam za dobroć i za modlitwy. Z serca wam błogosławię.
Serdetschnje posdrawjam Toledziakuf
Tony
Awatar użytkownika
bart111
Forumowicz
Posty: 599
Rejestracja: 13 kwie 2011, 21:54
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASZ
Lokalizacja: Cegłów/Wwa

Toledo II z silnikiem 1.8 20V

Post autor: bart111 »

tony pisze:Jak chcesz porównywać osiągi do twojego diesla to proponuję jakieś uturbione 1,8 - 2,0 - przyspieszenie od 1500 obrotów mają dobre :)


Próby już były i skończyły się dużym zaskoczeniem dla właścicieli 1.8 Turbo :mrgreen:
Awatar użytkownika
vwir
Zasłużony
Posty: 2838
Rejestracja: 20 lis 2009, 09:58
Auto: DS5, Leaf
Model: 2.0HDI, EE
Lokalizacja: okolice Krosna

Toledo II z silnikiem 1.8 20V

Post autor: vwir »

Nie zawsze większość ma rację :lol:

Nie chodzi o to, że większość ma rację, tylko o to, że 4 razy więcej właścicieli danych aut powinno dawać ok. 4 razy więcej problemów. A tak nie jest... Na podstawie ilości postów w podforach benzyna/diesel możne więc twierdzić, że auta benzynowe/lpg powodują więcej problemów silnikowych aniżeli diesle.

BTW - w VW Golf III nie było diesla 1.6.
Awatar użytkownika
Jaguar_master
Forumowicz
Posty: 63
Rejestracja: 03 cze 2011, 12:24

Toledo II co jak gdize kiedy

Post autor: Jaguar_master »

Witam jestem nowym forumowiczem i bede nie bawem posiadaczem SEATA TOLEDO II z silnikiem od 1.8 - 2.3
Szukam Toledo do 15tys zł w bogatej opcji- Skórzana tapicerka lub pól skórzana, pełna elektryka i klimatronik.
Auto oczywiscie nabyte nie moze byc w gazie , sam je zagazuje

Jesli mozecie Panowie powiedzcie mi czy ta cena jest wystarczajaca na taka opcje wyposazenia ? czy poczekac jeszcze odlozyc wiecej pieniedzy?

A i moze macie jakies sugestie gdzie szukac takiego TOLEDO allegro i otomoto sa warte uwagi ?
Awatar użytkownika
bartekmk
Forumowicz
Posty: 1669
Rejestracja: 05 mar 2011, 20:55
Auto: Seat Toledo 1M
Model: ASV++
Lokalizacja: Katowice

Toledo II z silnikiem 1.8 20V

Post autor: bartekmk »

jesli allegro albo otomoto to tylko od prywatnego wlasciciela. nie polecam kupna w komisach co nie znaczy ze w komisie stoją same powypadki ale w 80% tak. na auto z komisu trzeba wziac wielką poprawke i "przetrzepac" je dokładnie przed kupnem.
Awatar użytkownika
Jaguar_master
Forumowicz
Posty: 63
Rejestracja: 03 cze 2011, 12:24

Toledo II z silnikiem 1.8 20V

Post autor: Jaguar_master »

http://allegro.pl/seat-toledo-ii-2-3-v5 ... 27100.html
a co myslicie o tym ? i co do ceny jak wam sie wydaje FER JEST ?
ODPOWIEDZ